Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Skrytebilder

Startet av dotten, tirsdag 25. august 2015, klokken 08:22

« forrige - neste »

dotten

er det bare jeg som synes at:

-GPSen er en vits, jeg vil ikke bruke 8 timer hjem fra svinesund til hadeland, via lier! Jeg vil heller ikke snu ettter å ha ladet, fordi bilen mener dette ikke går..

-Savner å ha crusie uten at avstandsmåleren må være inne.. Ser ut som en klovn da jeg bremser før jeg legger meg ut, eller da jeg legger meg ut alt for tidlig.

-Autopilot ble lovet og lovet, og den er ennå ikke kommet.. rart noen i usa ikke har saksøkt tesla, sånn egentlig.

-Pano taket lekker (det er en bedre versjon på vei i følge noen løse rykter hos tesla)*

-jeg selv, tror ikke bilen har 700 hk som lovet av tesla.

-andre feil som burde vært rettet opp er ikke rettet opp, men de utvikler nye ting.. gleder meg til s blir erstattet og vi blir oversett av tesla.. (Det er iaf slik jeg føler det) Panser, hjulstilling, lister osv. som er pirk burde jo vært rettet opp i for lengst?

-INGEN andre enn DK kan rep. bilene, de har super service, men virker som om det er veldig inviduelt på arbeidet, avogtil blir heller ikke ting fikset. Når skal andre få slippe til?

-Ludde-mode ble lansert, men jeg skjønner ennå ikke om jeg kan få modusen uten bat, eller hva dette vil koste. Noen her so mvet noe konkret?

Jeg elsker bilen min, den har visse feil, men fy f. for en fantastisk bil!

Er det bare jeg som lurer på/har tanker rundt dette? Hva tenker du ?
S85

P85D fra mars 2015

aryx

Er det bare jeg som synes enkelte bare klager og klager? Bilen er fortsatt under utvikling, at man sitter å surmuler hjelper lite. Nyt bilen for det den er verdt istedenfor, life is too short!
15 Tesla Model S P85D svart/svart 5-seter med alt utstyr
Tidligere: 13 Tesla Model S P85+ svart/svart 5-seter med alt utstyr, 12 Mercedes ML 350CDI Edition1, 08 Mercedes C 220CDI, 81 DeLorean DMC-12

joda

Enig i at Nav. ikke er mye å skryte av i bilen. Langt unna det man forventer av en Nav. løsning i dag.

Autopilot kommer nok til slutt, men når er ikke godt å si.. Satser på at det kommer i v.7.0.. (når den en gang kommer..)
Men ble vel først lovet at det skulle komme på nyåret -15, så utsatt til i sommer og nå uvisst..

Pano tak har jeg selv hatt lekkasje i, men dette ble fikset av DK og har fungert bra etter det.

Ang. verksteder så kan vel de verksteder som ønsker det bli et Tesla godkjent verksted.
Verkstedene må bare kurses opp og sertifiseres hos Tesla, og det er nok her det stopper opp. (ingen interesse fra norske verksteder å gjøre dette / ta denne kostnaden..!?!)

Ludicrous til en P85D skal være mulig med en tilleggspakke, trenger ikke nytt batteri. (usikker på om man i det hele tatt får kjøpt det nye batteriet til eldre biler)
Men det man får med den nye pakken er nye kontaktorer (ny design), den nye løsningen gjør at de kan trekke 1500A fra batteripakken mot tidligere 1300A. (altså øke effekten på motorene)
TMS 85D

dotten

Sitat fra: joda på lørdag 25. juli 2015, klokken 23:07
Enig i at Nav. ikke er mye å skryte av i bilen. Langt unna det man forventer av en Nav. løsning i dag.

Autopilot kommer nok til slutt, men når er ikke godt å si.. Satser på at det kommer i v.7.0.. (når den en gang kommer..)
Men ble vel først lovet at det skulle komme på nyåret -15, så utsatt til i sommer og nå uvisst..

Pano tak har jeg selv hatt lekkasje i, men dette ble fikset av DK og har fungert bra etter det.

Ang. verksteder så kan vel de verksteder som ønsker det bli et Tesla godkjent verksted.
Verkstedene må bare kurses opp og sertifiseres hos Tesla, og det er nok her det stopper opp. (ingen interesse fra norske verksteder å gjøre dette / ta denne kostnaden..!?!)

Ludicrous til en P85D skal være mulig med en tilleggspakke, trenger ikke nytt batteri. (usikker på om man i det hele tatt får kjøpt det nye batteriet til eldre biler)
Men det man får med den nye pakken er nye kontaktorer (ny design), den nye løsningen gjør at de kan trekke 1500A fra batteripakken mot tidligere 1300A. (altså øke effekten på motorene)

Takk for svar :D Håper jeg ikke må til med bat. da blir det ikke ludde-mode. Hehe.

S85

P85D fra mars 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA