Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hva synest dere kan forbedres på Model S

Startet av Elmo, søndag 23. august 2015, klokken 11:25

« forrige - neste »

Elmo

Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Gliderman

Da kommer det vel nok en ny hurtigladeplugg og hjemmelading kun fra eplegodkjent kontakt. 
Endelig eksosfri!
Opel Ampera-e 2017
Hyundai ioniq Electric 2017
Har hatt Think Classic

jkirkebo

,
Sitat fra: Gliderman på torsdag 23. juli 2015, klokken 10:12
Da kommer det vel nok en ny hurtigladeplugg og hjemmelading kun fra eplegodkjent kontakt. 
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Espen Hugaas Andersen

Enig at lightning er er veldig bra plugg. Lightning pluggen er vel ca det eneste som har imponert meg siden jeg fikk iPhone av jobben.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

K S

Hvis Apple bil kan matche min erfaring/driftssikkerhet med andre Appleprodukter så er jeg interessert.
Feks fire problemfrie år med iPhone jobbtelefon. Har ikke knust en eneste gang...

Elmo

Får bare håpe de får med alle bil-tekniske basisfunksjoner da :o
De første iPhone'ene kunne man jo knapt ringe med (håpløs antenne), det tok lang tid før de fikk MMS og de var ganske seint ute med 4G so fungerte i Europa.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

K S

Sitat fra: Elmo på torsdag 23. juli 2015, klokken 17:58
De første iPhone'ene kunne man jo knapt ringe med (håpløs antenne), det tok lang tid før de fikk MMS og de var ganske seint ute med 4G so fungerte i Europa.

Hvis du synes de tingene er ille, så antar jeg at du ikke prøvde HTC. Det gjorde vi på jobb før vi fikk iphone 4. HTC var søppel av verste sort , mens iphone 4 bare gjorde det en ba den om. Det var stor lykke på jobben!

bno

Sitat fra: K S på torsdag 23. juli 2015, klokken 18:33
Sitat fra: Elmo på torsdag 23. juli 2015, klokken 17:58

Hvis du synes de tingene er ille, så antar jeg at du ikke prøvde HTC. Det gjorde vi på jobb før vi fikk iphone 4. HTC var søppel av verste sort , mens iphone 4 bare gjorde det en ba den om. Det var stor lykke på jobben!

Hele bilbransjen er proprietær. Det er i aller høyeste grad Apple Det gjør produktene deres dyre ofte dobbelt. Det er en hype hele Apple, men de og bilbransjen med har greid å lure folket some of the time......
Nå får vi se hvor proprietær bilen deres blir etter hvert.
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

Ferry

Sitat fra: Gliderman på torsdag 23. juli 2015, klokken 10:12

Brosmen

Microsoft har jo "One Drive" ;) Men om de skulle kommet med en bil, kunne de vel ikke hatt IE forhåndsinstallert i Europa. Vi husker jo hvor mye baluba det ble da de hadde det i Windows...
Mercedes-Benz B-Klasse Electric Drive (03.07.2015)

NegativeElectrode

Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

PokerFjes

Sitat fra: K S på torsdag 23. juli 2015, klokken 13:17
Hvis Apple bil kan matche min erfaring/driftssikkerhet med andre Appleprodukter så er jeg interessert.
Feks fire problemfrie år med iPhone jobbtelefon. Har ikke knust en eneste gang...
Apple har jo blitt selve symbolet på knuste skjermer, så med en apple-bil blir det vel et stort utbud på finn av rutebyttere ;)
2016 VW e-Golf; VP, Limestone Grey - http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,23094.0.html
2000 VW Caravelle 2.5 TDI Syncro
1994 Toyota Landcruiser VX 4.2TD

sølv-pilen

Frykter at når Apple bil v2 kommer, vil antallet knuste Apple bil v1 av en eller annen merklig grunn øke...
Kvit nordisk Nissan løvblad med 6,6 kW lader
Opel Ampera-e
2 stk. 15m skjøteledning

K S

Sitat fra: PokerFjes på onsdag 29. juli 2015, klokken 12:48
Apple har jo blitt selve symbolet på knuste skjermer, så med en apple-bil blir det vel et stort utbud på finn av rutebyttere ;)

Saklig.
Har jo noe med brukerne å gjøre. Finnes jo de som krasjer med biler også.

jkirkebo

Sitat fra: PokerFjes på onsdag 29. juli 2015, klokken 12:48

Tror det har mer med eierne å gjøre enn med telefonen. Jeg har hatt iPhone siden 3G kom, deretter 3GS og nå 5C. Ca. 8 år med iPhone og ingen knuste skjermer. Kona har hatt iPhone i ca. 6 år og heller ikke knust en eneste skjerm...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA