Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Drive unit failure

Startet av TRM, torsdag 20. august 2015, klokken 22:31

« forrige - neste »

tinker

Sitat fra: Tuten på lørdag 16. september 2017, klokken 11:13
Biler som leveres ut i Drammen, blir de registrert i Drammen også? Eller registreres bilen i den kommunen eieren bor i?

Så siden jeg bor i Bærum, og får bil levert i slutten av mnd, får jeg da EK 50000 og over, eller under? [emoji1]

EK 50000 ble en Leaf :/

https://www.vegvesen.no/kjoretoy/kjop+og+salg/kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=ek50000
2017 TMS 75D
2014 Sort Renault Zoe INTENS

Nasatech


Tuten

Men ser fortsatt nye som får under 50k. Derfor jeg lurer på hva nye Teslaer fra Drammen får.
Reservert Audi e-tron quattro
2017 Model S 75D

Nasatech

Sitat fra: Tuten på lørdag 16. september 2017, klokken 11:16
Men ser fortsatt nye som får under 50k. Derfor jeg lurer på hva nye Teslaer fra Drammen får.

Skal til Drammen nå. Ser på http://teslastats.no at det er MYE 5x, men kan ta et bilde når jeg er der :)

Tuten

Reservert Audi e-tron quattro
2017 Model S 75D

tinker

2017 TMS 75D
2014 Sort Renault Zoe INTENS

Tuten

Så biler utlevert av Tesla i Drammen blir automatisk registrert i Drammen?
Reservert Audi e-tron quattro
2017 Model S 75D

tinker

På dataene fra teslastats.no ser det ut som om man får regnr fra skiltserien som utleveringsstedet sitter på, men at bilen blir registrert der man har adresse.
2017 TMS 75D
2014 Sort Renault Zoe INTENS

Nasatech

Sitat fra: tinker på lørdag 16. september 2017, klokken 11:53
På dataene fra teslastats.no ser det ut som om man får regnr fra skiltserien som utleveringsstedet sitter på, men at bilen blir registrert der man har adresse.

Dette stemmer. Er i Drammen nå og ser at de fleste bilene her er EK551XX. Bilene registreres der personen bor eller der leasingselskapet holder til om det er leasing.

Tuten

Ok, så da må jeg finne ut hva det er i Bærum [emoji1303]
Reservert Audi e-tron quattro
2017 Model S 75D

Nasatech


Tuten

Reservert Audi e-tron quattro
2017 Model S 75D


Tuten

"Nettsiden finnes ikke"
Men skiltnummerene er vel en serie som Tesla Drammen har henta ut, slik at bilene får skilter fortløpende ut i fra hva de har liggende?
Reservert Audi e-tron quattro
2017 Model S 75D

Øggen

Sitat fra: Nasatech på lørdag 16. september 2017, klokken 12:40


Akkurat nå i Drammen. Reg. i Oslo.

Håpe virkelig ikkje alle biler bli levert med skiltet på skeiva som her...
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA