Nytt eventyr. Sotra til Stjørdal.

Startet av Panzer UP, mandag 20. juli 2015, klokken 10:23

« forrige - neste »

kaiat

Sitat fra: sims på fredag 31. juli 2015, klokken 00:27
Hva med å kjøre korteste vei, Aurland - Lom? Er 159km, men du kan jo legge inne en god halvannen times 16A lunsj eller noe.

Det er nok korteste vei, men det er dårlig med ladepunkter (ihvertfall offisielle) mellom Aurland og Lom. Mulig det går an å ordne seg med tilgang til en stikkontakt etter veien.

Autowinder

Sitat fra: Panzer UP på torsdag 30. juli 2015, klokken 23:21
Er det semihurtig lading den veien?

(Semi)Hurtigladekartet indikerer det i allefall :)
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Panzer UP

Hadde kanskje vært en ide, men GreenRace forteller meg at det ikke går. Kommer ikke frem den veien heller.
Ser ut til at det blir E39.
Folkevogn eOPP

Panzer UP

Turen gikk strålende. Kom meg avgårde litt før ti lørdag morgen og ankom Molde klokken halv tolv om kvelden. Overnattet der. Fremme i Stjørdal halv tre dagene etter. Var aldri under 25 % på batteriet selv om jeg gjorde en bom og kjørte forbi Førde for å lade på neste som var ute av drift.  Måtte tilbake til Førde. Molde til Valsøytunet dro meg helt til 18%, men da kjørte jeg hardt hele veien. Hadde et ladestopp i Orkanger, men det var unødvendig og kostet 145 kroner. Hadde klart meg fint til Trondheim. Alt i alt en helt ålreit tur,  jeg tror jeg kunne klart vinterstid også. Hver eneste ferge prøvde å ta betalt for bilen viste det seg,  så jeg fikk med meg for sent at jeg betalte normal pris på den første . Innbiller meg forresten at Grønn Kontakt laderen er tregere enn BKK sine.
Folkevogn eOPP

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA