Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Lading i garasje

Startet av Toft, onsdag 19. august 2015, klokken 23:04

« forrige - neste »

Toft

Litt nysgjerrig på hva folket her inne synes om de nye Autech 17"felgene som er mulig å bestille på Leafen?

Personlig tenkte jeg umiddelbart at de så rimelig harry ut, men tar meg nå i å synes de likevel er litt stilige etter å ha sett flere biler med dem.

I utgangspunktet hadde jeg ønsket å bestille Teknafelgene på Acentaen jeg vurderer, men dette var ikke mulig. 2500,- for å oppgraderer de kjedelige 16" felgene på Acentaen til 17" Autech felger ble derfor aktuelt.

Men de er rimelig spesielle da...


MortenRA

Jeg syntes Tekna-felgene var rimelig spesielle når jeg fikk min, men ble overraskende fort snudd over til at de var ganske tøffe. Det samme gjelder litt her, og synes på mange måter at Autech-felgene er tøffe; sett at det ikke er særlig mange andre som har de felgene :)

Dog slår det meg at den blåe fargen fort kan forsvinne om en benytter de felgene på vinteren?

Nå slet jeg med å finne bilde av dem, så legger dette ved til andre.
Tesla Model S 75D - Soon to come

emil

Sitat fra: Toft på mandag 20. juli 2015, klokken 00:13
Litt nysgjerrig på hva folket her inne synes om de nye Autech 17"felgene som er mulig å bestille på Leafen?

Synes det meste av felger som er lagt for å synes er harry. Vekt/kjøreegenskaper er en ting, men du ser jo ikke felgene selv når du kjører rundt. Når jeg er hjemme eller på jobb sitter jeg heller ikke og ser på bilen min. Ser jo egentlig utsiden av bilen kun de sekundene det tar når jeg går mot den.

En ting er sikkert: Jeg hadde aldri kjøpt disse felgene og hadde de fulgt med en bil jeg hadde kjøpt hadde de blitt byttet ut så fort som mulig.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA