Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ny spennende batteriteknologi

Startet av sybo, onsdag 19. august 2015, klokken 21:40

« forrige - neste »

sybo

Noen som har fått seg en grei holder til mobilen?
Finnes så mye der ute, og så mye som ikke ser bra ut.
Kom gjerne med bilde og link :)

Bilen blir levert i slutten av august :D

bno

Har akkurat bestil en brodit holdet på ebay fra tyskland.Sjekk ut først brodit.se for å finne mobil og bil. Deretter kjøp på Ebay eksempelvis her

www.ebay.com/itm/Brodit-ProClip-Montagekonsole-fur-VW-Golf-7-VII-ab-2013-854889-/380687621141?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item58a2c01c15

Veldig lett å montete og demonter uten sette merker
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

Digi

Jeg bestilte herfra: http://www.thexpress.se/
De har festeplater til de aller fleste bilmodeller, samt holdere til alle slags mobiler.
Moms blir trukket fra når du velger Norge som leveringsadresse.

SteinarSun

Hva skal dere med mobilholder ?

Er jo handsfree i bilen og sigarettuttak for evt lading ved midtkonsollen ?
Usb uttak i "askebegeret" er litt tregt å lade mobilen med, så jeg bruker vanlig lader i sigaretttenner.
TM3 LR AWD
x - e-Golf 2017
x - e-Golf 2014

Morti_s

Det er vel påbudt med holder for mobilen allikevel om det er handsfree i bilen, er det ikke?
2016 VW e-GOLF m/VP, Dyp sort perleeffekt & skinntrekk vienna titan-sort.

SteinarSun

Sitat fra: Morti_s på mandag 20. juli 2015, klokken 20:02
Det er vel påbudt med holder for mobilen allikevel om det er handsfree i bilen, er det ikke?
Du kan ha telefonen i lommen eller liggende i midtkonsoll eller "askebeger"
Har aldri hørt om noen som har fått bot uten å hatt "telefonen på øret"
TM3 LR AWD
x - e-Golf 2017
x - e-Golf 2014

bno

Bedre kontroll med poi, speedkamers, ladestasjoner, mm. Har en reativt ny garmin oxo så et par hundrings i en enkel holder står jeg i.  Liker litt fleksibilitet. 
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

sybo

Takker for tips. ikke bestemt meg enda. Som nevnt er det så mange som ikke ser bra ut, så må lete litt rundt.
Enda tid :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA