Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Verditap 3-5 år - oppdatert vurdering 2015

Startet av pej, søndag 16. august 2015, klokken 22:09

« forrige - neste »

Hansi74

Må skryte litt av Gytis_AUTEK æ å, bestilte matter til min PHEV i dag, noen timer etterpå hva de levert på døra:)
Må nevnes at jeg bor i nærheten, men læll:) d kaller æ topp service:)
Kia Soul EV og Mitsubishi Outlander PHEV

Fiffik78

Gi tilbakemelding dersom dere finner at skjermen passer, jeg kjøper umiddelbart.
Outlander PHEV 2014

jokke

Sitat fra: Gytis_AUTEK på mandag 20. juli 2015, klokken 14:29
Sitat fra: jokke på mandag 20. juli 2015, klokken 14:28
Finnes det stigtrinn til phev? evt sånne rør?
Hei,
Kan ikke tilby stigtrinn til PHEV dessverre..

Mvh
Viktor

Gytis Autek.
Finn.no tilbyr du stigtrinn oval rustfritt stål, passr disse ikke til Phev?

koveraasen

Sitat fra: Gytis_AUTEK på tirsdag 21. juli 2015, klokken 15:40
Sitat fra: jokke på tirsdag 21. juli 2015, klokken 15:21
Sitat fra: Gytis_AUTEK på tirsdag 21. juli 2015, klokken 10:12
Takker til fstromsv for et bilde.
Vi har kun 1 stk. av overnevnte dørterskelbeskyttere på lager igjen, får ikke mer av disse fra produsenten..
I framtida selger vi slike dørterskelbeskyttere (som er lagervare akkurat nå), nesten same typen, akkurat samme montering.

Hvordan bestiller jeg på nett for å få den nye typen?
Vennligst bestill i nettbutikken som vanlig - http://www.gytisautek.no/Shop/Product/Mitsubishi-Outlander-2013-D%C3%B8rterskelbeskyttere/GAMIT-DL003
også skriv "blank" i "melding til selger" feltet ved utfylling av personlige opplysninger.

Hvordan monteres disse dørterskelbeskytterne? Selvklebende? Hvordan er de å eventuelt få av igjen hvis man skulle ønske å bytte de en gang?

jokke

De er selvklebende ja, skal du ta de av igjen så bruk varme (hårføner er fint) for å løsne limet.
Deretter Sitrus spray for å fjerne limrester.

koveraasen

Sitat fra: jokke på fredag 07. august 2015, klokken 14:27
De er selvklebende ja, skal du ta de av igjen så bruk varme (hårføner er fint) for å løsne limet.
Deretter Sitrus spray for å fjerne limrester.

Takk for svar og tips! Spørs om det blir en bestilling på noen slike da. De originale fra Mitsubishi var det for drøy pris på.

dissern

Sitat fra: fstromsv på tirsdag 21. juli 2015, klokken 09:56
Vedlagt bilde av dørterskel beskytter (høyre dør foran).

Jeg kjøpte disse for montering på min PHEV og kan informere om at disse ikke passet rett på dørterskelen - jeg måtte bøye opp kantene på disse listene i en trekant på hver side av platen for å få full kontakt med dørterskelen.
Hvit Leaf - november 2011
Grå Model S 75D - mai 2017

PhevVest

Ser det er bagasjeromsmatte i både plast og gummi.
Hvilken er å foretrekke og hvorfor?

stiansim80

Hei.

Noen som har montert panserbeskytter fra Gytis Autek på 2015 PHEV?
Er dette enkelt og kurant?

Kjøpte panserbeskytter av selger på finn, men den var ikke tilpasset eksisterende hull, etc til Outlander.
Har ikke lyst til å borre :/
Stian Sandbukt-Simonsen

2015 Mitsubishi Outlander PHEV Instyle +
2015 Nissan Leaf

Finfyr

En ting er hvordan panserbeskytteren skal festes. Mer interessant er det å høre om folks erfaringer om de gjør nytten?

fstromsv

Man får jo ofte en del steinsprut på fremste del av panseret.  Det hadde jeg også på forrige bil.  Har allerede noen få på PHEVen, som jeg fikk før montering av beskytter.  Størst risiko for steinsprut er det for meg om vinteren.  Monterte denne (enkelt og greit) i sommer.  Regner med at den skal sørge for at den avviser det meste som treffer der, uten at jeg kan si noe om dette ennå.

stiansim80

Jeg var griseheldig og fikk en kraftig bulk i knekk, fremre del av panser.
Takst: 7000,-
Hadde vært rimeligere med panserbeskytter.
Har hatt dette på alle mine SUVer til nå, men ikke raskt nok på min PHEV, som fikk bulken på vei hjem fra forhandler etter kjøp nå i sommer. :/
Stian Sandbukt-Simonsen

2015 Nissan Leaf

Bekkenes

Jeg kjøpte gulvmatter av samme firma til min Nissan Leaf.
Beste gulvmattene jeg har hatt i noen bil, og jeg har stort sett hatt Audi eller Mercedes.
Så to tommeltottiser opp :)
TMS 75D 17 silver m/ Ultrahvite 25.11.2017
BMW i3 94Ah Fully Charged Edition 23.12.2016 > 16.11.2017 (30,000km)
Leaf Tekna Slate '13, Hentet 18.12.13 > 23.12.2016
58535km 23.12.2016
Avatarer/minibilder av Leaf til brukeren din (-:

stiansim80

Da fikk jeg panserbeskytter tilsendt fra Gytis Autek og monteringen på 15 minutter var enkel.
Likevel. Det medfulgte 3 strimler med skumbånd og tape på en side. Fant ikke i instruks hva disse var til. Regner med at de skal være mellom skruefest i beskytter og panser, på innsiden.
Stian Sandbukt-Simonsen

2015 Nissan Leaf

fstromsv

Ingen slike skumstrimler som jeg kan huske når jeg monterte min.  Små tynne plastfilmbiter som plasseres der plastklips settes på begge ender, samt "skruer" som bare trykkes inn i allerede eksisterende hull som man finner under gummilisten som allerede er der fra fabrikk.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA