Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Verditap 3-5 år - oppdatert vurdering 2015

Startet av pej, søndag 16. august 2015, klokken 22:09

« forrige - neste »

Gytis_AUTEK

Spam er slettet, bruker utestengt

Dykkern

Jeg kjøpte bagasjeromsmatte hos dere (tror det var før den ble spesialtilpasset PHEV??) og er veldig godt fornøyd.

drphev

Skvettlappar er absolutt verdt pengene for denne store bilen! Han held seg mykje reinare langs sidene og sikkert under også. Må vel vera eit must på slapsete vintervegar også mtp salt osb. Det krevde litt krefter å få plugga desse inn men det var rimeleg rett fram. Tviler på det har mykje å seia for luftmotstand o.l.
Hjelmeland i Rogaland
Kansellert Model X Sig. res. #157 27.02.2015
Mitsubishi Outlander PHEV

jokke

På dørterskelbeskytter står det eksempelbilde, har du bilde av hvordan de faktisk ser ut?

jokke

Fiffik78

Hva med hjulbuelister som på 2015? Tipper det vil være en del etterspørsel etter det.
Outlander PHEV 2014

fstromsv

Disse gulmattene ser glimrende ut.  Har irritert meg litt at originale matter dekker gulvet bak dårlig.  Med kantene på disse mattene blir omsider alt bøsset sammlet opp :)  Bestilt.

Har kjøpt bagasjeromsmatte, panserbeskytter, dørterskel beskyttere og bakfanger beskyttere tidligere.  Monterte panserbeskytter igår faktisk. Ser OK ut (svart bil).  Gode produkter dette.

jokke

Sitat fra: fstromsv på mandag 20. juli 2015, klokken 17:32
Disse gulmattene ser glimrende ut.  Har irritert meg litt at originale matter dekker gulvet bak dårlig.  Med kantene på disse mattene blir omsider alt bøsset sammlet opp :)  Bestilt.

Har kjøpt bagasjeromsmatte, panserbeskytter, dørterskel beskyttere og bakfanger beskyttere tidligere.  Monterte panserbeskytter igår faktisk. Ser OK ut (svart bil).  Gode produkter dette.
Fikk gulvmattene i bilen i går, perfekt passform.
Hvordan ser dørterskel beskyttelsene ut? logo?

fstromsv

Vedlagt bilde av dørterskel beskytter (høyre dør foran).

jokke

Sitat fra: fstromsv på tirsdag 21. juli 2015, klokken 09:56
Vedlagt bilde av dørterskel beskytter (høyre dør foran).
Takk. sitter de godt fast/ enkle å montere?

jokke

Sitat fra: Gytis_AUTEK på tirsdag 21. juli 2015, klokken 10:12
Takker til fstromsv for et bilde.
Vi har kun 1 stk. av overnevnte dørterskelbeskyttere på lager igjen, får ikke mer av disse fra produsenten..
I framtida selger vi slike dørterskelbeskyttere (som er lagervare akkurat nå), nesten same typen, akkurat samme montering.

Hvordan bestiller jeg på nett for å få den nye typen?

rkiljet

Må bare gi skryt til Gytis_AUTEK nå.
Bestilte matter og terskelbeskyttere på søndag kveld, tirsdag ettermiddag hadde de kommet til utlevering på postkontoret.
Rask ekspedisjon!

Og passform til matter og beskyttere er perfekt. Bra jobba!

jokke

Enig i omtalen, fikk varen døgnet etter bestilling. Bra varer også

espennl

Må bare si meg enig i de overnevnte kommentarer. Bestilte bagasjeroms- og gulvmatter med rask service og perfekt passform. Regner også med å bestille bakfanger- og dørterskelbeskyttere.

Fiffik78

Disse lokariskjermene det reklameres for, http://www.gytisautek.no/Shop/Product/Mitsubishi-Outlander-2013-Lokariskjermer-Sett-4-stk/GAMIT-LS005

Er det noe som også passer på PHEVen? Det ser jo ut som om det er slike fra før?
Outlander PHEV 2014

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA