Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hente ut strøm fra elbilen via Type 2-kontakt?

Startet av Teslanewbie, lørdag 15. august 2015, klokken 12:34

« forrige - neste »

cairnz

Sitat fra: bjoris på onsdag 02. desember 2015, klokken 12:53
Facelift kommer samtidig med lanseringen av Model 3 i mars, dersom de skal ha noe håp om å selge TMS etter lanseringen av X og 3 må det komme noe snadder... Dessuten har jeg lagt inn bestilling med levering i August så derfor tror jeg veldig fast på dette, heheh:)

Skal jo bli interessant å se om de da vil levere meg en gml bil eller en ny:)
Litt sånn som det virker du spekulerer så hadde jeg nesten frydet meg om de lagde bilen nå, sendte den til Norge og lot den stå i et lagerlokale mens du venter på august 2016 :)
Elbilist

cairnz

Sitat fra: Toonster på onsdag 02. desember 2015, klokken 14:02
http://www.nrk.no/livsstil/derfor-foler-vi-skadefryd-1.6478421

:P

Ja, bortsett fra at dette ikke er skadefryd, da han ikke lider av noe som helst, men spekulerer. Og som vi alle vet, så kan vi fryde oss når spekulanter ikke får det som de vil :D
Elbilist

Toonster

Sitat fra: cairnz på onsdag 02. desember 2015, klokken 14:11
Sitat fra: Toonster på onsdag 02. desember 2015, klokken 14:02
http://www.nrk.no/livsstil/derfor-foler-vi-skadefryd-1.6478421

:P

Ja, bortsett fra at dette ikke er skadefryd, da han ikke lider av noe som helst, men spekulerer. Og som vi alle vet, så kan vi fryde oss når spekulanter ikke får det som de vil :D

Ordkløveri, ta essensen så ser du at det(kan) dreier seg om skadefryd (fordi han kanskje ikke får ønsket sitt - facelift) - men selvsagt har jeg nevnt dette med glimt i øyet. (som jeg tror du også gjorde)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA