Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Lading med Chademo-adapter

Startet av mwawe, torsdag 13. august 2015, klokken 10:40

« forrige - neste »

mwawe

Hallo i luken,

Hver gang jeg skal ut å kjøre og nærmer mer Teslaen så går håntakene ut. Bak på passasjersiden så knirker håndtaket hver gang. Akkurat som om det er noe som skraper borti men det kan jo bare være at den trenger litt Olje? Har en P85D som er 3 måneder gammel.

Skal jeg bare sprute inn litt "verktøy på boks" eller bør jeg kontakte Tesla?

Noen meninger?

Mvh,
Kenneth

ihlhaug

Jeg har samme lyden på bakdøren på førersiden, kun når håndtaket går ut og inn. Gjør ikke noe med det, sier bare fra til Tesla neste gang bilen er inne på service, er ikke akkurat en stor ting.
- Tesla Model S 85kW, grå, sort skinn, matt lacewood, ALT ekstrautstyr utenom ekstra seter. SOLGT.
- Kawasaki er6n 2006 modell, sommermonsteret.
- Tesla Model S 85kW, perlehvit, beige next gen, carbon, 21" mørke, alt utenom luft og 7 seter. VIN 876xx
- Reservert to stk model 3.

Muffinman

Min 2013 P85 har hatt noe slik et par perioder, første gangen vinteren 13/14. Knirking som var virkelig vond å høre på når håndtaket gikk inn. Det forsvant av seg selv og før jeg rakk å demonstrere det for Tesla. Kom tilbake en kort periode i vår, men har ellers fungert fint.

Ta en filmsnutt i tilfelle lyden forsvinner :)

Brede

Jeg hadde også dette på bakdør på førersiden et par dager i forrige uke, borte igjen nå.  ???

samotholt

S85D, A8 3.0 Tdi, Allroad 2,7T

Brede

Fikk det igjen i dag. Fellesnevner for begge hendelsene: nyvasket bil.  ???

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA