Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil?

Startet av nightflare, mandag 10. august 2015, klokken 21:56

« forrige - neste »

Tyldums

jeg trenger hjelp til montering av bak kameraet. Bor i Stavanger. gi beskjed dersom noen kan hjelpe til med dette.

SKEK

Sitat fra: ihlhaug på lørdag 11. juli 2015, klokken 01:43
Jeg monterer som sagt i Bergen, men blir nok en tur ned til Stavanger ila sommeren så kan si fra når/hvis jeg kjører nedover mwawe

Jeg har bestilt både Tesla og nå også Blacvue dashcam fra bilkomponenter.no, så sender deg gjerne en PM angående montering i Bergen når alt er klart!  ;D
Tesla Model S85D

F_P

Sitat fra: Sven-E på mandag 13. juli 2015, klokken 22:01
Sitat fra: SKEK på mandag 13. juli 2015, klokken 21:42
Jeg har bestilt både Tesla og nå også Blacvue dashcam fra bilkomponenter.no,
Det må jeg si: F_P har jammen utvidet varesortimentet sitt!  ;D

:o  ;D
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

SKEK

Sitat fra: F_P på tirsdag 14. juli 2015, klokken 09:12
Sitat fra: Sven-E på mandag 13. juli 2015, klokken 22:01
Sitat fra: SKEK på mandag 13. juli 2015, klokken 21:42
Jeg har bestilt både Tesla og nå også Blacvue dashcam fra bilkomponenter.no,
Det må jeg si: F_P har jammen utvidet varesortimentet sitt!  ;D

:o  ;D

Hadde jeg ikke vært så ivrig etter at jeg trykket på "bestill" knappen på siden din, så ville jeg nok formulert den setningen anderledes F_P men gjort er gjort! Regner med du får masse henvendelser nå... All pr er god pr? :D
Tesla Model S85D

F_P

Bare litt tilleggsinformasjon.

Vi har så smått begynt å ta inn Lukas dashcam også. Vi kjører introduksjonstilbud på disse noen dager fremover.
http://www.bilkomponenter.no/manufacturers/lukas

Lukas støtter blant annet hele 512GB minne. En halv terrabyte altså  :o

Rabattkoden tidligere lagt ut gjelder ikke på den rabatterte prisen, men om noen kunne tenkt seg et ekstra godt tilbud på toppmodellen LK9750 så er det muligheter for litt ekstra rabatt. Send en PM så tar vi det på tomannshånd :)
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

Øggen


F_P

Sitat fra: Øggen på fredag 17. juli 2015, klokken 10:53
Hvorfor har ikke toppmodellen wifi?

Du kan så si. Lukas har ikke hatt for vane å dytte wifi i kameraene sine. Kun LK7950 med wifi pr. i dag
LK7950 er forøvrig det mest diskrete av de. En del større enn Blackvue DR650 foran vel og merke..
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

cairnz

Hadde vært interessant og testet/lest om LK-kamera med OBD-port-interface, se om den får noe data fra den.
Elbilist

F_P

Sitat fra: cairnz på fredag 17. juli 2015, klokken 12:39
Hadde vært interessant og testet/lest om LK-kamera med OBD-port-interface, se om den får noe data fra den.

Har spurt Lukas, men de sier da kategorisk at det ikke er noe å hente. Tolker det som om at de ikke har prøvd/testet.

Men det er klart jeg selv i det minste må prøve dette  :D
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

Elbil fundamentalist

Kjøpt bv650 hos bilkomponente og fikk den montert der også. Raskt og flott installasjon. Fikk lagt den bak Tesla solskjermen i bakruta. Hyggelig kar han F_P som til og med la autopass brikken i noseconen for meg. Kan absolutt anbefales. :)
2005 Kewet bastard (m Buddy utseende)
kjørt 12700km (solgt '09), Peugeot Partner PSA 54.000km til 73.500km (kjøpt '09, solgt nov`13), Kjøpt Leaf 2012 (solgt), Tesla Model S85D levert 27 mars '15, Leaf Acenta 2014 kjøpt nov. '15 Bestilt 31mars '16 Tesla Model ≡ kansellert venter på Model Y Bestilt Model S75D 6 okt '17 levert 22 des '17 Bosted Oslo
Signaturmedlem TOCN

sn0le

Da har jeg lagt meg til på det Google docs excel-arket som montør.

Kan og nevne at jeg anbefaler folk å kjøpe 64GB kort når dere kjøper kameraet.
Det er småpenger i forhold til å ikke ha opptak av hu tanta som rygga på bilen din fordi opptaket
er overskrevet pga for lite minnekort.
Grå S85 med mye stæsj.
Finalized: 25/2-2014. VIN tildelt: 21/3-2014.
I produksjon 28/4-2014. In transit 1/5-2014.
Levert 23/6-2014.
P39066

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA