Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil?

Startet av nightflare, mandag 10. august 2015, klokken 21:56

« forrige - neste »

ihlhaug

- Tesla Model S 85kW, grå, sort skinn, matt lacewood, ALT ekstrautstyr utenom ekstra seter. SOLGT.
- Kawasaki er6n 2006 modell, sommermonsteret.
- Tesla Model S 85kW, perlehvit, beige next gen, carbon, 21" mørke, alt utenom luft og 7 seter. VIN 876xx
- Reservert to stk model 3.

nightflare

Beklager, jeg trodde det holdt med linken. Jeg gir tilgang fortløpende til de som requester. Er på familieferie nå, så er ikke på nett hele tiden, men gir så fort jeg kan. Skal se om jeg får gitt default edit rettigheter :)
Tesla Model S 85
Levert torsdag 18. Desember 2014

nightflare

Tesla Model S 85
Levert torsdag 18. Desember 2014

nightflare

Da har jeg fått pris av Komplett.

"Det vi kan tilby her er en pris på 3263.27 pr stk (inklusive MVA)".

Jeg tar en prat med F_P også og hører hva han kan tilby.
Tesla Model S 85
Levert torsdag 18. Desember 2014

Muffinman

#34
Det var mye styr for å spare et par hundrelapper pr enhet, eller litt over 1 hundrelapp i forhold til en rimeligere nettbutikk enn Komplett. Men det er svært små marginer på elektronikk, så det er nok ikke så mye å hente dessverre. Prisene de "små" aktørene oppnår kan gjerne være opp mot det nettbutikkene selger ut for, og da må de konkurrere på andre parametre enn pris.

Jeg skal også ha dashcam i nybilen om 2-3 mnd, men velger å avvente og kjøper heller den dagen jeg trenger det. Prisendringer kan fort bli større enn besparelsen ved gruppekjøp akkurat nå, og så kan det jo dukke opp diverse "ukens tilbud" eller andre kampanjer framover også.

ELTesla

Sitat fra: OW på onsdag 08. juli 2015, klokken 21:52
Jeg har også tenkt på dashcam en stund, og er gjerne med på gruppekjøp. 650 virker som mest aktuelt, og siden prisene er ganske presset hadde kanskje oppgradering til 64gb kort vært en ide å ta med i regnestykket? (Regner med at det normalt følger med mindre minne enn det?)

Hva med dette? Godt forslag

nightflare

Det var mindre rabatt en jeg håpet på jeg også. Jeg skal se på muligheten for minnekort ideen og kommer tilbake med mer senere :)

Jeg vil komme med et endelig tilbud og utsalgssted, så dere trenger ikke nødvendigvis å trekke dere enda, da jeg vil be dere om å gjøre det da :)

Holder dere oppdatert.
Tesla Model S 85
Levert torsdag 18. Desember 2014

frosken

Sitat fra: nightflare på torsdag 09. juli 2015, klokken 10:11
Da har jeg fått pris av Komplett.

"Det vi kan tilby her er en pris på 3263.27 pr stk (inklusive MVA)".

Jeg tar en prat med F_P også og hører hva han kan tilby.
Det var nesten en og en halv hundrelapp mindre enn Torshov tar for den.  :-\

Den kommer originalt med 16GB minnekort som er alt for lite til to HD-kameraer. Hva med å be om et pakketilbud med et godt 64GB-kort? Minnekort er det ofte greie marginer på.

Med et godt minnekort tenker jeg på en av de som nevnes som anbefalte av Blackvue i dette foruminnlegget.
Der listes følgende kort opp som de beste til kameraet:

  • Delkin 64GB Micro SDXC 375X UHS-I (Speed Class 1) Memory Card
  • Lexar High-Performance Micro SDXC Class 10 UHS-I 300x
  • Transcend 64GB Micro SDXC Class 10 UHS-I 300x Premium
  • Kingston 64GB Class 10 UHS-I Advanced SDXC Memory Card
  • Samsung 64GB EVO UHS-1 Grade1 Class 10 Micro SDXC Card
  • SanDisk 64GB Ultra Class 10 UHS-1 Micro SDXC Card

cstromme

http://www.bilkomponenter.no/products/blackvue-dr650gw-full-hd-2-kanals-kamera-med-gps
Rabattkode "elbilforum14" gir 10% avslag som gir en pris på 3014,-

Med 64GB kort blir det da 3427,- på Bilkomponenter.
Tesla Model X 75
Tesla Model S 85 - Vin: 37234 (SOLGT)

nightflare

Da har jeg fått svar av komplett igjen.

De sier at de kan lage rabattkoder som varer ut august, men til samme pris som skissert tidligere, altså 3263 kr ca. Det var ingen enkel måte for dem å gi et pakketilbud med minnekort.

Da ser det vel strengt tatt ut til at bilkomponenter.no kommer billigere ut i denne omgang. @cstromme, hvor lenge varer rabatten?

Er det slik at vi bør lodde stemningen for hvor folk vil handle, eller holder det med prisen? (jeg går rundt i Danmark atm så må i så fall vente litt med å sette opp ny poll).

Jeg håper at vi fortsatt kan få til et "monteringstreff" eller lignende da :)
Tesla Model S 85
Levert torsdag 18. Desember 2014

nightflare

Jeg laget en poll til for å se hvor folk vil handle. Hvis komplett.No blir uinteressant for de fleste, så behøver jeg ikke å organisere noe mer rundt det i alle fall :)

http://doodle.com/d8y87z5wx5ibarrp
Tesla Model S 85
Levert torsdag 18. Desember 2014

StevenE

Sitat fra: cstromme på torsdag 09. juli 2015, klokken 11:02
http://www.bilkomponenter.no/products/blackvue-dr650gw-full-hd-2-kanals-kamera-med-gps
Rabattkode "elbilforum14" gir 10% avslag som gir en pris på 3014,-

Med 64GB kort blir det da 3427,- på Bilkomponenter.

den var bra. Skal se om vi har lyst å kjøpe nå eller seinere. Jeg syns vi må ha en. Kona ikke :-)
07.04.2016: 35k km
03.04.2017: 70k km
24.08.2017: 81k+km
Tesla Model S 85D "T.I.M." EL59908 P79502 juni 2015
Tesla Model S 100D "SATAN TIM" EK? F210186 sept 17

Mitsubishi Galant 2.5 V6 DOHC "M.G." 276k RK42358 2006

Reservert: 1 Model 3 RN107190885
selger EL59908, bytter til ny S100D

F_P

Har svart trådstarter på PM, men kan nevne det her også siden det ikke er noen hemmelighet.

Vi (jeg og frua  ::) ) i http://www.bilkomponenter.no/categories/kamera tilbyr Blackvue 650 til kr. 3014,10,- inkl.mva og frakt med 16GB-kort inkludert. 32GB eller 64GB kort kan velges i tillegg. Med 64GB og 16GB kort kommer det på 3400,20,- inkl.mva.

Priser etter rabatt ved bruk av rabattkode tidligere nevnt her et sted i tråden.

Undertegnede monterer også som sagt. Vi tar kr. 1400,- uansett om strømmen må hentes i taket, i hanskerommet eller ved bruk av OBD-kontakt. Har rimelig fullt opp med jobber fremover, og henviser derfor av og til kunder til andre flinke montører som vi mener kan gjøre en minst like god jobb som undertegnede.

Har OBD-kontakter på vei inn som kan bestilles i tillegg til kameraet. Koster ikke noe særlig mer enn om man kjøper direkte fra tyskland når frakt etc. kommer i tillegg derfra.

- Sondre
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

sabid

@f_p: interessant, tenker å slå til på den! Hvor monterer dere?

Goku

Har dere noen som kan gjøre en slik jobb i haugesund/stavangerområdet?
Grå s85d

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA