Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil?

Startet av nightflare, mandag 10. august 2015, klokken 21:56

« forrige - neste »

ELTesla

Bra tiltak. Jeg er med om vi får en god pris.

ksandal

mvh Kjetil
Bergen
85D & X90D

shelter

Jeg er med så lenge det blir ordnet montering. Ønsker 650.

andreasmj

Sitat fra: tonl på onsdag 08. juli 2015, klokken 10:27
Til de som lurer på forskjellen mellom de forskjellige Blackvue kamerane dr550, dr650 og dr 750. Kan dere ta en kikk på facebook innlegget mitt hvor jeg sammenlignet tekniske egenskaper til kameraene.

https://www.facebook.com/groups/505917936147324/permalink/728722477200201/
Bortsett fra at det innlegget ligger i en lukket gruppe (som jeg forøvrig har forsøkt å bli medlem uten suksess de siste to månedene. Hvem er det som behandler søknader inn der???)
XLRD - F1565XX Utlevert 05.11.2019
X90D - F0565XX Utlevert 21.09.2017 | Solgt 06.11.2019
S85D - P0725XX Utlevert 12.05.2015 | Solgt 14.08.2017

F_P

#19
Heisann hoppsan!

Nå skal ikke jeg kuppe tråden, men siden tonl alt har nevnte det så tar jeg sjansen.

Som nevnt tilbyr undertegnede 10% rabatt på alle kamera fra Blackvue, og veil.prisen vår er allerede 4% lavere på 650-2CH, og drøye 2% lavere på 750. Gratis frakt er det også som hos komplett.no

Komplett har forøvrig helt rett i at prisene er presset på Blackvue. Det sørger produsenten Pittasoft effektivt for ved å frata alle som dumper prisene muligheten til å kjøpe kamera + de holder innprisene høye slik at dumping ikke er mulig.

Når det gjelder montering så har undertegnede rimelig fullt opp med jobber, og jeg har derfor alliert meg med andre dyktige montører i det siste for å få tatt unna det som kommer :)
Pris for montering ligger på kr. 1400-1500,- hos oss alle sist jeg sjekket.

Legger ved sammenligningen som var etterspurt. Kan legge til at 750 har egen "Emergency" funksjon for å starte en event/hendelse manuelt.

X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

apwr

Jeg er med dersom prisen blir god (ønsker 650).

ihlhaug

Som jeg har skrevet før til enkelte kan jeg montere i Bergen. Har montert på hittil 6 biler og skal montere 2 til i dag. Hittil har jeg tatt 500kr for jobben, er mer en tjeneste med litt Tesla prat :)
- Tesla Model S 85kW, grå, sort skinn, matt lacewood, ALT ekstrautstyr utenom ekstra seter. SOLGT.
- Kawasaki er6n 2006 modell, sommermonsteret.
- Tesla Model S 85kW, perlehvit, beige next gen, carbon, 21" mørke, alt utenom luft og 7 seter. VIN 876xx
- Reservert to stk model 3.

SKEK

Jeg er med om prisen blir bra på 650-2ch, og monteringen kan skje i Bergen  ;D
Tesla Model S85D

Chlangum

Er også med hvis prisen blir bra. Tenker jeg går for 650'en siden den skjermen på 750'en så noe klumpete ut. Og så ser jeg ikke helt poenget sålenge det kan overføres direkte til mobilen.
Neste år er garasjen endelig 100% amerikansk igjen. (okey da, 66.67% hvis man regner med sykkelen)

Tesla Model S P85+. Perlemorhvit med mørke felger og full pakke - 416hk 600nm
71 Plymouth Barracuda 340. Lemonyellow med 18" cobra felger - 383 din.hk 542nm (nylig bremset c",)
99 KTM LC4. Svart/orange med svarte 17" supermoto felger - ca 60hk

Bjørn Tore Vibeto

Har alle som har sagt de er med, klikket på linken i trådstarten og registrert seg der. Hvis ikke blir det fort uoversiktlig for trådstarter å vite hvem som er med eller ikke.

http://doodle.com/k3rdk68qmawzyw68
"Wattson"
Tesla Model S P85D Multicoated Red
Levert 24/2-15

frosken

Jeg er med og har skrevet meg opp på lista.

Men det må skje ganske snart om det skal være aktuelt for meg. John A. Taher kommer for å montere i bilen på søndag.

Det bør vel være rom for å forhandle med Komplett eller annen netthandel allerede nå, med over 30 interessenter på lista? Slike gruppekjøp har en tendens til å trekke ut i tid, noe som medfører at mange faller fra.

nightflare

Jeg kan ta kontakt med dem igjen og si at jeg allerede har 35 interessenter på 650. Det ser ut til at det blir uaktuelt med 750 akkurat nå :)
Tesla Model S 85
Levert torsdag 18. Desember 2014

Havebigfun

Blir prisen god har du snart vesentlig flere som er med.

nightflare

Jeg har opprettet et spreadsheet på Google Drive, der jeg tenkte at de som utfører montering av Blackvue 650 kan legge inn seg selv og litt info, hvis de ønsker dette. Da kan vi kanskje få en oversikt over hvem som driver med dette, hvor de holder til, og hva de tar for jobben. Det er også et felt for merknader rundt montering, som feks om det er skjult, om de innebærer spesielle tiltak eller andre ting.

Jeg har selv ikke peiling på montering, så jeg håper at de med erfaring ønsker å bidra :) Jeg opplever at de fleste "Tesla-folk" er hjelpesomme innad i miljøet og at vi kan få til noe bra her. Som nevnt tidligere kan vi kanskje få til en gitt dato hvor man kan samles for å gjøre dette i fellesskap.

Som både Komplett.no og F_P her på forumet sier, så er det visst et prispress på Blackvue. Om vi ikke får en "vidunderpris" på selve kameraet, så kanskje noen av montørene er villige til å gå ned i pris på monteringen hvis de får mange "kunder"?

Jeg vet ikke, jeg hiver bare ut ideer. Tar gjerne imot forslag på andre mulige utsalgssteder også, eller andre ting :)

Se link til spreadsheet under. Jeg opprettet det bare på Google Drive som sagt, hvis noen ikke har konto, så kom gjerne med forslag til andre steder. Feel free til å legge til flere kolonner som er aktuelle.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/19TpWHHOTrVeiFbMdjQG8c8ec2dzVjwxpMb4eohIU-Rg/edit?usp=sharing
Tesla Model S 85
Levert torsdag 18. Desember 2014

OW

Jeg har også tenkt på dashcam en stund, og er gjerne med på gruppekjøp. 650 virker som mest aktuelt, og siden prisene er ganske presset hadde kanskje oppgradering til 64gb kort vært en ide å ta med i regnestykket? (Regner med at det normalt følger med mindre minne enn det?)

Når det gjelder komplett er de seriøse, og jeg har bare gode erfaringer, men når det er folk i tilknytning til miljøet som engasjerer seg og har tilsvarende priser så er det kanskje en tanke å støtte opp om det engasjementet?
Model S P85 perlehvit, 19", sort og CF interiør, CF spoiler, panorama, tech-pakke, parkeringssensor, lydstudio, sikkerhetspakke, lyspakke og pakkehylle.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA