Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Middelfart til Hamburg

Startet av RonnyØ, søndag 09. august 2015, klokken 20:50

« forrige - neste »

RonnyØ

Sitat fra: RonnyØ på søndag 18. oktober 2015, klokken 21:11
Sitat fra: lunitiks på søndag 11. oktober 2015, klokken 15:56
Will be appreciated, RonnyØ!
Mine Volvolapper ligger her på stuebordet og glaner på meg mens jeg tenker "what's the point"...

Beklager, lunitiks.. Helt glemt dette. Skal gjøre et forsøk i morgen :)

Sorry, luni.. De bildene var ikke bra nok til å illustrere..

Når det er sagt, så blir det loads med steinsprut bortover sidene på rallybiler med 1m2 skvettlapp også. Men at det hjelper på mange "flyvere" mot bakskjermen på Model S er jeg sikker på.
Husqvarna Automower 320

DaTwister

484100 - på skruvat.no står det pr stk. Men de er jo ikke like. Men syntes det var rart om de kostet 233kr for et sett, når alle skriver om ca 500kr..

Trinity

Kjøpte disse V60 skvettlappene, med orginale volvo skruer. Kom til å tenke på en ting;

Det skrues jo i kanalskjørtet, er det noen som vet om det er fare for å treffe noe annet bak skjørtet med skruene?
Vil nødig sette en skrue som blir stående mot noe karosseriplater e.l...

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Muffinman

Ødelagt lakk langs sidene er litt avlegs det også...

RonnyØ

Sitat fra: Trinity på torsdag 17. desember 2015, klokken 18:03
Kjøpte disse V60 skvettlappene, med orginale volvo skruer. Kom til å tenke på en ting;

Det skrues jo i kanalskjørtet, er det noen som vet om det er fare for å treffe noe annet bak skjørtet med skruene?
Vil nødig sette en skrue som blir stående mot noe karosseriplater e.l...

Der disse skruene monteres, er det ingenting bak. :)
Husqvarna Automower 320

jorgen.s

Noen som har kjøpt skvettlappene fra skruvat med hell?
Fotgjenger
01.11.2012 - 15.09.2015 : 2012 Leaf
S85D VIN 98*** i transitt

BMW850

Sitat fra: Muffinman på torsdag 17. desember 2015, klokken 20:14
Ødelagt lakk langs sidene er litt avlegs det også...

Joda, har full forståelse for problemet. Har ikke sett noe særlig slitasje på min ennå etter 20.000km men skal legge på XPEL folie.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

trygvelo

Sitat fra: jorgen.s på fredag 18. desember 2015, klokken 09:44
Noen som har kjøpt skvettlappene fra skruvat med hell?

Ja, henta de i går, stor type. Sparer fort et par 100 lapper inkl. frakt. Har ikke montert de enda, men de ser korrekte ut

Thomas N

hvor kjøpes de skruene som trådstarter brukte?
70D - Bestilt 13.10.15 - Bekreftet 19.10.15 - i transitt 15.11.15 - utlevert 04.01.16

TJK

RonnyØ

Sitat fra: Thomas N på tirsdag 05. januar 2016, klokken 12:23
hvor kjøpes de skruene som trådstarter brukte?

Send meg navn og adresse på PM, så kan jeg sende deg noen om du vil. Så slipper du å kjøpe 250stk
Husqvarna Automower 320

Muffinman

Sitat fra: Tai på tirsdag 20. oktober 2015, klokken 16:56
Jeg har kjørt ca 8000 km med de små V60 skvettlappene og mener bestemt at de har god effekt. Har ved flere anledninger stukket hodet ut passasjervinduet mens jeg satt på med en kamerat som også monterte de og du ser helt tydelig av vann og støv blir reflektert vekk fra siden på bilen.
Har bestilt et el-cheapo actioncam og sugekoppfester. Tenker å gjøre et forsøk på å filme dette på nært hold under forskjellige forhold. Kanskje jeg legger ut her hvis jeg får det til :)

FU73

Det høres jo helt topp ut. blir spennende å se evt resultat av det :D
2016 Model S 70D

ctr46

Hei.

Dette virker som et bra prosjekt! Har tenkt litt på å gjøre det selv, men er ikke så veldig klar for å borre i bilen min. Tenkte om det er noen som har gjort dette på østlandsområdet som har tid en kveld og lyst på en øl eller to for litt bistand så ta gjerne kontakt med meg her eller på PM :)
85D

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA