Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hemmeligheten er å rulle

Startet av Spiffster, fredag 07. august 2015, klokken 13:27

« forrige - neste »

Spiffster

Som topic sier; Hva er en brukt Charge amps type 1 ladekabel verdt? Helt strøken uten noen skader og den har fungert ypperlig hver gang. 7,5 m kabel og 6/10/16A ladestrøm.

Olee

Han vil vel ikke svare  :) Kunne godt tenke meg en jeg også, så er interessert å høre hva de går for!

emil

For meg står valget mellom en Type2-Type1 kabel eller en ekstra Charge-Amps kabel. Jeg har knapt steder en Type2 kabel kan brukes og er avhengig av Charge-Amps kabelen min. For meg er mulighet for tilfeldig lading fra schuko avgjørende for at jeg kan bruke elbil så mye som jeg gjør.

Spiffster

Takk for svarene. Jeg legger ladekabelen til salgs når Leafen er solgt. Jeg er enig med Emil at denne er den mest praktiske ladekabelen og forskjellen til original ladekabelen er stor. Charge amps ladekabelen gir maks lading ut fra hva  de fleste stikkontakter kan levere uten å ta noen sikringer. Kjekt å komme på jobb om morgenen med nesten tomt batteri og ha fullt batteri til lunsj.

Mippen

Ikke noe problem å svare. Fikk 3300 for den. Syns det er grei pris da du får de ned i 5500 nå helt nye og oppgradert på norsk nettbutikk.
Fremtiden er elektrisk.

elektrolux

Sitat fra: Mippen på fredag 03. juli 2015, klokken 18:17
Ikke noe problem å svare. Fikk 3300 for den. Syns det er grei pris da du får de ned i 5500 nå helt nye og oppgradert på norsk nettbutikk.

Helt nye får en fra oss for ny fast pris 4990.- Kan kombineres med bumpersticker kampagner og da er prisen nede i 4461.-
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA