Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Solfilm på Model S

Startet av LMOR, fredag 07. august 2015, klokken 01:22

« forrige - neste »

LMOR

Måtte kjøpe denne for å ha kontroll på bilen hjemme fra ferie i Italia :-)
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

Henriks111

Har en apple watch selv som jeg bruker med bilen, utrolig kjekt å ha når man kjapt vil se rekkevidde + div info  :)
Men savner at man kan stille inn ladetid og endre forvarming rett fra klokken, samt at appen skulle vært litt raskere (men dette gjelder de fleste apper på watchen  :P )

LMOR

Enig, men det viktigste er der. Sjekke ladestatus og sette på klimatisering.
Det kommer sikkert mer etter hvert.
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

Henriks111

Jepp.
Håper bmw også oppdaterer iremote appen, synes den er litt buggy og ikke sp skarpe bilder som den kunne ha vært (sikkert oppskalert på iphone 6+)
Kommer nok mer når watch os 2 kommer snart og!

Anterialis

Regenererer Apple Watch på noen måte, feks fra vibrasjoner/bevegelser etc. i hånden? Her burde Apple snakke med BMWs i-avdeling syns jeg :P Kunne jo vært noe å hente fra regenerering også på klokker =)
BMW i3 i 2016.
BMW 330e siden -16.
Venter på BMW X5 45e

LMOR

Det tar for mye plass. Men jeg har en klokke som regenererer. Det er mer enn nok bevegelse i håndleddet   ;D
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

Jan Grindheim

Nå kan ein kjøre aust vest over Haukelid :-)))

http://gronnkontakt.no/ladestasjoner-i-norge

NY ladestasjon opnet denne uken på Åmot!!!  :-)
Åmot
Type: Hurtiglader og Flexilader
Status: Operativ
Trippel hurtiglader ved Vinjekroa (Heimat) som muliggjør lading for både CCS, CHAdeMO og AC 43 kW. På denne ladestasjonen kan du betale med ladebrikke/kort fra Grønn Kontakt og elbilforeningen, samt mobiltelefon.
Vis veibeskrivelse
https://www.google.com/maps?daddr=59.57046+,7.99300

Jan Martin Grindheim
Etne
Jan Martin
VW e-golf 2014 uten VP

Anterialis

Og første som lader der får en apple watch?

:p siden meldingen var lagt i denne tråden mener jeg ;)
BMW i3 i 2016.
BMW 330e siden -16.
Venter på BMW X5 45e

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA