Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: NOK 70000,- i prisforskjell NO-US - Når kommer prisstigningen

Startet av rmr, torsdag 06. august 2015, klokken 14:25

« forrige - neste »

xref

Sitat fra: Kristian O på onsdag 22. juli 2015, klokken 10:46
Sitat fra: xref på onsdag 22. juli 2015, klokken 10:26
Sitat fra: Kristian O på onsdag 22. juli 2015, klokken 10:22
Det er en Samsung GT-I9100 ifølge telefonen selv. Trudde igrunn det var en S2 eller 3, men kan ikkje bekrefte dette på telefonen.

GT-I9100 er Galaxy S2. :) Hvilken Android-versjon er det du kjører? Har du nyeste versjon av Play Services installert? Gå på Play Store og søk opp "Play Services" og se om du har den installert/oppdatert.

Hvis du kjører en veldig gammel versjon av Android (eldre enn Jelly Bean) at Tesla har vært late og lagt inn Baidu-kart for telefoner som ikke støtter det nye Google Maps API'et. Igjen, bare spekulasjoner, men det kan hende. S2'en kom med Android 2.3 Gingerbread, men jeg mener at Jelly Bean-oppdatering er tilgjengelig.
Der kom teskjen fram ja  :P
Har Android versjon 4.1.2. Google play var ikkje oppdatert. Bruker ingen andre apper enn TMS, så har kategorisk sagt nei til alle oppdateringer (utenom til Tesla). Det straffer seg tydeligvis...Oppdaterte Google Play no og da var kartet i orden igjen :)
Takk for tipset, det straffer seg visst å være skeptisk til alt nytt  ::)

Bra det ordnet seg. Google Play Services er ganske vesentlig nå som Google har trukket så mange komponenter ut av AOSP og lagt det ut på Play Store istedet.

MEN, da vet vi ihvertfall at Tesla har støtte for Baidu maps også. Artig! :)

Og et malapropos, husk at oppdateringer gjerne bringer med seg bedre sikkerhet også, så det er greit å oppdatere det du har installert ihvertfall selv om jeg støtter det å ikke installere ting man ikke absolutt trenger! :)
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

Anders Heibø

Jeg sliter med at mobilen ikke går lengre enn den røde Tesla logo skjermen (oppstart) når den er koblet til WiFi. Når jeg skrur av WiFi og bruker 4g går den rett inn på bilen.

Har prøvd reinstall og masse annet. Det rare er at jeg mottar push notifikasjoner når jeg er på WiFi.
P1202 - Vin P14434 - Grønn P85+
Vin F095710 - Hvit X100D
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt skriftlig godkjennelse.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA