Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bjørns videoer

Startet av Norx, onsdag 05. august 2015, klokken 22:43

« forrige - neste »

Norx

Hva tenker dere om farger på bilen?

Litt tidlig enda ettersom vi ikke vet hva som kommer, men Titanium Metalic må vel kle denne bilen om en skal se på Model S sine valg.

KrW

Om valgene blir som dagens Model S så er det for oss 50 50 mellom hvit og titanium. Blir veldig vanskelig å velge  :-\
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

sigurdi

Signatur rød ligger høyt på listen.  ;)
Horten
Model S 70D (reservert 26.11.15. utlevert 16.12.15)
Model X. #645 (reservert - 11 September 2013)
Model X.Sig #288 (reservert - 5 April 2014) - Kanselert

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Diravi

Nå er det kanskje litt urettferdig å bruke de lett kamuflerte testbilene som grunnlag, men ut fra det som er kjent om det endelige designet slår det meg at svart ikke nødvendigvis vil være det beste på en Model X. Den trenger sannsynligvis en lysere lakk som får frem linjene i karosseriet bedre. Ellers kan selve hovedformen uten definerende linjer lett se ut som en forvokst Prius (håper selvsagt jeg tar feil). Lys(ere) lakk og mørk bunn kan også hjelpe til med å strekke den noe. Av de prototypene jeg har sett bilder av så langt er det de hvite som har fungert best, i hvert fall på bilde.
2016 Model S70 D - (pre-Facelift) Bestilt Model Y Long Range.

Duver i tillegg rundt i en 1972 Citroën DS og en 1976 CX Prestige, blant annet.

satheesh.net

Blir nok identisk med min P85 - Pearl White. ;D

Norx

Sitat fra: satheesh.net på torsdag 02. juli 2015, klokken 18:14

Har sett på den hvite selv; - Plagsomt å måtte velge; "Solid White" vs "Pearl White". Noen Idë om hve som er mest hvit?

jkirkebo

Sitat fra: Norx på fredag 03. juli 2015, klokken 12:08
Sitat fra: satheesh.net på torsdag 02. juli 2015, klokken 18:14

Har sett på den hvite selv; - Plagsomt å måtte velge; "Solid White" vs "Pearl White". Noen Idë om hve som er mest hvit?

Solid White er mest hvit, pearl white er hakket gulere. Men forskjellen er ikke stor.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA