Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: NOK 70000,- i prisforskjell NO-US - Når kommer prisstigningen

Startet av Krølltangharry, mandag 03. august 2015, klokken 16:02

« forrige - neste »

iGolf

Sitat fra: FrankM på torsdag 02. juli 2015, klokken 22:20
Sitat fra: elektro på onsdag 01. juli 2015, klokken 11:09
Så tilbake til topic! Jeg må jo si at Pacific Blue er ganske fin hvis man ønsker en farge i ordets rette forstand.  :) Synes ikke den er verken elbilblå eller babyblå, håper eieren som postet dette på VW e-Golf Norge gruppen på Facebook er OK med at jeg reposter det her.

Helt i orden det :)
Uten å rakke ned på andre farger for smaken er jo som baken så tenkte jeg slik:
Sort: veldig fint når den er ren men synes mye detaljer og linjer blir litt borte.
Grå: litt kjedelig. (Forige bil var grå)
Mesteparten av bilparken i Norge går veldig mye i Sort og Gråtoner.
Hvit: Litt "motefarge" og litt "firmabil" for meg. ( Hvite firmabiler på jobb).
Derfor falt valget på Pacific blue. Får frem detaljer/ linjer og skiller seg litt ut samt at jeg er litt glad i "farger" på biler. Selv om jeg ikke er jente liker jeg veldig godt jenter  :P Hadde den kommet i solid Rød hadde det blitt valget.
Men når det er sagt så er det bra vi har forskjellig smak!

PS: enig med "gamer73" at bildet kanskje lyver litt.

Jeg synes bilen din er fin jeg ;D

knutht

Her er en sammenligning mellom Onyxhvit og Night Blue Metallic. Min er den hvite, og var den fargen jeg likte best :)

Exi

Kjøp en i en "sikker" farge for eventuelt bruktmarked, så kan du heller foliere bilen i akkurat den fargen du ønsker selv om det koster noen kroner.
Praktisk er det jo også da man beskytter lakken mot lett steinsprut og generell slitasje.

Vi ender opp med en svart doning, men den skal jeg selv foliere i en litt sprekere farge som fruen kan være fornøyd med når hun bruker den som pendlerbil :)

e-curious


iGolf


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA