Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Xenon i fjernlys

Startet av HenrikRH, mandag 03. august 2015, klokken 13:43

« forrige - neste »

HenrikRH

Hei,

Har fått min Nordic 2015, kjørt 200 km og er strålende fornøyd!

I prislisten og oversikten over de forskjellige bilene stod et at Nordic skal ha en Nordic-logo i krom. Sitter oftest over blinklysene på modellene.

Min har ikke dette. Er det noen andre som har Nordic, men ikke denne logoen?
Har sendt mail til Vestfold Auto, men ikke fått svar...
Nissan Leaf Nordic 2015
Hvit perlemor, Bose Sound system
Levert av Vestfold Auto

Påkjørt bakfra og kondemnert juni 2017.
-


Citroen Z-Cero 2012 med Webasto

nr1rayner

Har ikke Nordic.
Mener å huske det skal være Nordic-mekre i chrome på framdørene? Mulig også på bakluken..
Trondheim
-13 Leaf Tekna, Norsk bil

Har eid -92 Kewet El-jet 2
Og en hel haug av fossile biler (og moped, MC, ATV, traktor), alt fra Ligier Ambra til Ford Transit

Vw-racing

Har hatt ny Nordic i 5 dager nå å vår har logo som sitter over blinklys på forskjermene.

HenrikRH

Sitat fra: Vw-racing på mandag 29. juni 2015, klokken 20:50
Har hatt ny Nordic i 5 dager nå å vår har logo som sitter over blinklys på forskjermene.

Ja, var dette jeg også så på flere andre modeller.

Fikk mail fra Vestfold Auto idag om at fabrikken hadde "glemt" å sette disse på, men at bilen skulle få merkene hos Vestfold Auto når det passet meg.
Nissan Leaf Nordic 2015
Hvit perlemor, Bose Sound system
Levert av Vestfold Auto

Påkjørt bakfra og kondemnert juni 2017.
-


Citroen Z-Cero 2012 med Webasto

lxm

Personlig synes jeg du har vært heldig som har sluppet disse merkene. Biler generelt er penest uten plastikkmerker pålimt overalt. Men smaken er som baken!
Kjører White Pearl/black Tekna 2018
Melhus, Sør-Trøndelag

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA