Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bedre batterikapasitet på Tesla Roadster?

Startet av SAXOBOY, onsdag 23. desember 2009, klokken 00:30

« forrige - neste »

SAXOBOY

Hei
Jeg har importert en Saxo -99 mod., fått med to vognkort, men har ikke COC dokument.

Da jeg snakket med biltilsynet før jeg fikk den, sa de at jeg ikke trengte COC da bilen var brukt. Nå spør de allikevel om dette  ??? .

1. Er det forskjellig praksis på de forskjellige tilsyn?
2. Hvordan skaffer jeg dette COC dokumentet?

Takknemlig om noen kan svare.

Stig
Citroen saxo -99, med nye LiFePo4 batterier.

PLUTO

Du finner svar på det i denne link
http://elbilforum.no/forum/index.php?topic=2113.0

Statens vegvesen har ikke rykte på seg av å være veldig lette å ha med å gjøre, men med rett papirer går det greit til slutt. Jeg hadde alle riktige papirer men endte opp med å måtte møte opp tre ganger på grunn av at Tollen satte et tall feil. Jeg måtte da til tollen igjen som måtte rett det opp og stemple på nytt. Jeg endte opp med fire stempler på samme ark før den ble godkjent.
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA