Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bestille Tesla med 10.000 i rabatt

Startet av ZZooee, fredag 31. juli 2015, klokken 15:17

« forrige - neste »

abc

Da får jeg vel fylle på og si at jeg nå har rundet 21000 kilometer på 10 måneder. Helt uten feil av noe slag  :) Mye som forventet spør du meg...

Nummer to bilen har blitt nummer en. Og nummer en bilen er tilkoblet vedlikeholdslader på batteriet rett og slett fordi den blir så lite brukt.

ladov

Sitat fra: standahm på tirsdag 30. juni 2015, klokken 12:02
Sitat fra: julenissen2k på mandag 29. juni 2015, klokken 20:50
Noen som vet hvordan man "permanent" skrur av fotgjengerlyden? Denne blir egentlig for irriterende når man "bykjører", altså rundt 20-30km/t. Litt tungvint å måtte skru denne av manuelt hver gang man starter bilen...

Det var en som skrev noe om en sikring man kunne fjerne ...
Fotgjengerlyden var på da jeg fikk bilen, jeg har bare skudd den av med den innvendige knappen og så vidt jeg kan høre har den ikke skrudd seg på igjen siden..
Svart Renault Zoe Intense(Q210) (solgt, med et visst vemod)
11kW hjemmelader
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
Rød TM3 LR AWD m/EAP bestilt 22/12-18, levert 8/3-19.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA