Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Treg SC i Porsgrunn?

Startet av Stigonom, fredag 31. juli 2015, klokken 12:57

« forrige - neste »

Stigonom

Etter en lang ventetid kom vår KIA til Norge. I dag var den klar. Vi valgte og vente litt ekstra pga av svart rød. Etter en liten test runde i og litt ærend rundt i Trondheim smilte jeg godt i hver bomstasjon, og når vi kjørte forbi ett bensinstasjonsskilt, med 13,85 pr liter Diesel. Så langt veldig fornøyd med KIA Trondheim.

Fornøyd kone:

STIG:)

SteelTown

Stigonom

OlavEmil

Gratulerer så masse :) .

Ser ut til at dei har fått fart på leveringane av dei svarte / raude i det siste. Dette lovar godt!
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Stigonom

Takker! ja, av diverse årsaker var det greit og vente litt og hadde vært surt og kjøre rundt i en bil med en farge du bare var halv fornøyd med. SKal kjøre en tur trondheim - surnadal i ettermidag, det er 133 km, får teste rekkevidde angsten da!

OlavEmil

Det går nok superdupert :D.

Heilt einig ang fargebytte. No har ikkje vi fått tilbod om noko anna farge, men vi konkluderte tidleg med at det ikkje ville vere aktuelt (særleg ikkje til grå, som vel er det vanlegaste alternativet). No har vi rett nok kjøpt ein "ventebil" frå parallellimportør medan vi ventar på den frå Kiaforhandlaren, men det var fordi begge dei gamle bilane våre takka for seg :P .
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Sele

9 måneders ventetid står det respekt av.

SteelTown

Jeg bestilte 19.09.14, og min er ikke satt i produksjon enda.........slå den noen

Stigonom

Sitat fra: SteelTown på torsdag 25. juni 2015, klokken 16:11
Jeg bestilte 19.09.14, og min er ikke satt i produksjon enda.........slå den noen

Det var jo litt rart. Tror min var fra tyskland. Kom plutselig. Nå er den her liksom. Nå var vi ikke stressa hadde det bra med Toyota Avensis. Kunne også trekke oss fra avtalen når vi ville. Nok av folk som står i kø.

AmocoCadiz

Flott farge på bil og sikkert bra bil.
Men levering på over 9 måneder??
Vi funderer også på Soul, men å bestille nå for levering en gang ut i neste år når Leaf med lengre rekkevidde er lansert og sikkert andre nye og spennende modeller har kommet ( Tesla X , III, Bolt ol. ) må være elbil risikosport i øverste divisjon...

Synes KiA Norge må ta noen grep i denne vedvarende leveringssituasjonen, før toget går helt fra dem.

turfsurf

Sitat fra: AmocoCadiz på fredag 26. juni 2015, klokken 02:00
Synes KiA Norge må ta noen grep i denne vedvarende leveringssituasjonen, før toget går helt fra dem.

Synd med Kia, den var ett alternativ for oss, men pga leveringstiden ble det i3 i stedet for.
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

Stigonom

Dette er ikke en tråd for leveringsproblemer. Spør gjerne om min bil men generel sutring ta det en annen plass.

Catalyzator

GRATULERER  ;D 
Bilen ser kjempestilig ut i sort/rød ! 
Bor midtihuttiheitaskauen i Rygge, drømmer om å flytte til Hvaler, er periodevis rullestolbruker (vinglete formkurve) og drømmer om egen elektrisk bil. Kjører for tiden en arvet Suzuki Jimny 2007 mod og er medlem av Miljøpartiet De Grønne. Har prøvekjørt: 9.6.2015 BMW i3 og 16.6.2015 Mercedes B-Klasse Electric Drive og 17.6.2015 Nissan Leaf

turfsurf

Sitat fra: Stigonom på fredag 26. juni 2015, klokken 09:09
Dette er ikke en tråd for leveringsproblemer. Spør gjerne om min bil men generel sutring ta det en annen plass.

Du poster på ett åpent fora, da får du tåle at det blir lagt inn relevante kommentarer. Det er vel ingen som sutrer her. Hvis du leser litt mellom linjene så skjønner du at de som kommenterer leveringstiden synes bilen er fin/OK, men at leveringstiden ødelegger for mange mulige salg.
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

elektrolux

Den som venter på noe godt har ofte god tolmodighet.

Fin bil, som jeg har hatt gleden av å prøve. Liker meget godt sittestillingen og interiøret.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA