Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Gjette på Model 3 lanseringstid og spesifikasjoner?

Startet av Remi Netteland, torsdag 30. juli 2015, klokken 16:13

« forrige - neste »

Remi Netteland

Siden jeg ikke fant så mange bilder av denne kombinasjonen før jeg skulle bestille, så legger jeg ut noen bilder av min nyankomne e-Golf her.

Den har også originale Golf R speilhus. Koster snaue 5000,- inkl arbeid hvis du bestiller dem samtidig med bilen.

mihkku

En på jobben bestilte samme fargevalg, ser unektelig flott ut!

5000? Er ikke det bare kåpa som skiftes?

Remi Netteland

Sitat fra: mihkku på onsdag 24. juni 2015, klokken 00:38

Takker! Ja, det ble veldig lekkert!

Ja, det er jo originalt børstet aluminium til Golf R, som jo i utgangspunktet er en dyr bil. Og så inkludert arbeid, da. Men jeg betalte mye mindre siden selger hadde lyst å se hvordan den ble med dem, og at det var god reklame for e-Golfen (jeg bor i en liten by).

magnus600

Flott fargecombo ja! Du kommer til å trives med det der  :)
2015 e-Golf Night Blue

gamer73

brunfargen passer perfekt til sort bil:) Jeg trekker det nesten så langt at jeg mener at brune skinnseter ikke passer til noe annet enn sort;) Det var en nydelig kombinasjon:) og speilene dine var aldeles lekker:)

Værre var det med felgene dine som i mine øyne er stygg;) og som gjør at bilen ser altfor høy ut...skal du ha teiprull til dekk så må du senke den såpass mye at du kun ser bare felgene..dvs 15-20 cm eller noe...men felger kan skiftes..DET kan ikke bil og interiørfarge:)

Morti_s

Er nok enig med gamer73, du må nok senke bilen noe skal du ha teiprull dekk :D

Sliter veldig med å like brunt interiør i biler, men må si at jo mer jeg ser på bilen din så passer den brunfargen der ganske bra til svart..
2016 VW e-GOLF m/VP, Dyp sort perleeffekt & skinntrekk vienna titan-sort.

iGolf

BjarteLunde

iGolf

Sitat fra: gamer73 på onsdag 24. juni 2015, klokken 07:50
brunfargen passer perfekt til sort bil:) Jeg trekker det nesten så langt at jeg mener at brune skinnseter ikke passer til noe annet enn sort;) Det var en nydelig kombinasjon:) og speilene dine var aldeles lekker:)

Værre var det med felgene dine som i mine øyne er stygg;) og som gjør at bilen ser altfor høy ut...skal du ha teiprull til dekk så må du senke den såpass mye at du kun ser bare felgene..dvs 15-20 cm eller noe...men felger kan skiftes..DET kan ikke bil og interiørfarge:)

Brune skinnseter passer perfekt til night blue metallic ::)

Råde

Sitat fra: mihkku på onsdag 24. juni 2015, klokken 00:38

Jo. 179 euro fra Tyskland. Vurderte selv, men er usikker på det sammen med nightblue. Med sort blir det veldig bra.

http://www.kunzmann.de/shop/en/exteriorr-volkswagen-vw-golf-7-mirror-housings-aluminium-design-R.htm
e-Golf | X75D

iGolf

Det er en grunn til at når en har på sort dress så skal en ha sorte sko, til blå dress brune sko og til grå dress sorte eller brune sko ::)

gamer73

Sitat fra: Donya på torsdag 25. juni 2015, klokken 09:57
Det er en grunn til at når en har på sort dress så skal en ha sorte sko, til blå dress brune sko og til grå dress sorte eller brune sko ::)

MEN..det er svært få som kjører blå dress da;) Og for brune sko til blå dress så MÅ det være lyseblå dress;) mørk blå dress = svarte sko.

Jeg har brune sko, men også da mellomgrå dress:)

iGolf

Sitat fra: gamer73 på torsdag 25. juni 2015, klokken 10:24

MEN..det er svært få som kjører blå dress da;) Og for brune sko til blå dress så MÅ det være lyseblå dress;) mørk blå dress = svarte sko.

Neeei, mange kjører blå dress, jeg gjør det iblant og det spiller ingen rolle nyansen. Sjekk Marcus sin bil på skrytebilder ::)

Bare sånn til info:

Hva synes du ser best ut?

eller :-X

gamer73

Sitat fra: Donya på torsdag 25. juni 2015, klokken 10:33
Sitat fra: gamer73 på torsdag 25. juni 2015, klokken 10:24

Neeei, mange kjører blå dress, jeg gjør det iblant og det spiller ingen rolle nyansen. Sjekk Marcus sin bil på skrytebilder ::)

Bare sånn til info:

Hva synes du ser best ut?

eller :-X

ingen av dem;) den lyse med brune sko;) dem svarte var heeelt feil;)

magnus600

<spøkmodus på>
Asså, dere misser poenget helt:
Når damer setter seg i e-Golf med sort skinninteriør: "..........."
Når damer setter seg i e-Golf med beige eller brunt skinninteriør: "Wow, så fin bil!!"
<spøkmodus av>
"Damene" jeg sikter til i denne sammenhengen er mine egne døtre, men de er som jenter flest en smule opptatt av hvordan ting ser ut og utgjør en viss referanse..
:P
2015 e-Golf Night Blue

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA