Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: P90D Ludicrous blir ny toppmodell. Ny batteripakke tilbys

Startet av E_S, onsdag 29. juli 2015, klokken 17:03

« forrige - neste »

Muffinman

Og likevel har det ikke føltes unaturlig en eneste gang gjennom 82.000km på min bil, mens jeg fomler fælt på nye.

Vanesak.

pej

Er nok en vanesak men kjørte 30.000 med "gamle" spaker, og ble liksom aldri helt tilfreds med stillingen samt at de som prøvde bilen hadde en tendens til å slå på cruise ut av alle rundkjøringer.

Den ny derimot føles helt riktig. Men dette er selvsagt ikke det viktigste, personlig tror jeg ikke jeg skal ha en bil uten adaptiv cruise noen gang etter å ha prøvd dette. Det er helt fantastisk for oss som ferdes langs motorveien 5 dager i uka..
- Tesla Model 3 LR 2020
- Hyundai Ioniq EV 2016
- Tesla Model X100D 2017 (solgt)
- Tesla Model X90 2016 (solgt)
- Tesla Model S85D 2015 (solgt)
- Tesla Model S85   2014 (solgt)
- Leaf 2012 (solgt)

nie

@pej
Litt off topic men likevel;du var vel nokså "avmålt" i din entusiasme for din nye bil før du fikk den.
Kunne vært litt artig å hørt dine erfaringer så langt, særlig siden du har erfaring også med eldre modell.

E_S

Jeg har kjørt Mercedes i ti år og de har hatt samme spak siden 70-tallet, så den lille ekstraspaken til cruise faller seg ganske naturlig uansett plassering.. :)
2020 Tesla Model 3 Performance
+ en veteranbil og to gamle fossilbiler (som skal selges)

SimenT

KM-stand har vel ikke like mye å si da det ser ut som batteripakken ikke taper seg så mye som først fryktet.

Jeg ville tatt en så ny modell som mulig. Jeg merket ganske stor forskjell fra 2013 til 2015 modell med
tanke på generell byggekvalitet. Spesielt interiørmessig. Autopilot er en game changer.
Depositum Model X
Bestilt P85D sent mars lev.

D.O

Sitat fra: SimenT på onsdag 29. juli 2015, klokken 00:44
KM-stand har vel ikke like mye å si da det ser ut som batteripakken ikke taper seg så mye som først fryktet.

Jeg ville tatt en så ny modell som mulig. Jeg merket ganske stor forskjell fra 2013 til 2015 modell med
tanke på generell byggekvalitet. Spesielt interiørmessig. Autopilot er en game changer.
dette skjønner ikke jeg. Eneste som så bedre ut på min p85d var alcantaraen på dash, ellers ingen ting.
Nå:Model S85P , BMW M5, Fox Mustang og el sykkel
Bestilt:
Model 3 reservert
Før:
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA