Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: hva lufttrykk kjører dere med?

Startet av xref, tirsdag 28. juli 2015, klokken 14:44

« forrige - neste »

xref

Da har jeg tilsynelatende fått solgt dieselbilen og alt er klart for Teslaens inntog. Ulempen er at selv om MyTesla-siden påstår levering sent i Juni er det ikke før 21 juli at bilen kommer.

Har hørt rykter om at Tesla kan være behjelpelig med leiebil men så vidt jeg forsto er dette bare en henvisning til Avis med normal pris. Noen som har noen formening om jeg kan peke på den sene leveringen og få til en bedre avtale?
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

asgeirn

Hvor i landet er du?  Det finnes en del sommerkampanjer på bilutleie, kanskje til og med andre som kan bidra.  Du kan jo prøve en annonse på kjøp/salg forumet?
2015 Zoe R240 Supercharge
2014 Model S 85

Bowers

Jeg har vært i samme situasjon flere ganger tidligere med både VW, BMW og Audi. I alle tilfellene så har bilen jeg har bestilt blitt litt forsinket og forhandleren har gitt meg lånebil gratis fra opprinnelig leveringsdato og frem til faktisk leveransedato.
Det gjør helt sikkert Tesla også hvis du hører med de. Noe annet ville fremstått svært uproffesjonelt i mine øyne :)


sven erik

hør med tesla ellers er det stadig  elbiler til leie på finn

xref

Snakket med Tesla. De henviste bare til Avis og så jeg kunne leie en Golf der for 6000,- i måneden ca.

Litt skuffet over servicen der, spesielt siden min kollega som har bestilt en E-Golf har hatt gratis leiebil i snart 3 uker.
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

Rico

Men har Tesla bekreftet at bilen ikke ankommer før 21/7? Ser du bestilte bare et par uker etter meg, og jeg har utlevering på onsdag.

xref

Sitat fra: Rico på mandag 22. juni 2015, klokken 16:06
Men har Tesla bekreftet at bilen ikke ankommer før 21/7? Ser du bestilte bare et par uker etter meg, og jeg har utlevering på onsdag.

Ja, har avtalt tid med leveringsspesialisten til den 21 Juli, så jeg anser det som bekreftelse nok ja. Jeg hører dog rykter om folk som plutselig får beskjed om at de kan komme å hente den flere uker før avtalt tid, så man vet jo aldri.
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

Rico

Ja da stemmer det vel. Min står fortsatt som i transit på my.tesla, men har som sagt utlevering på onsdag og reg.nr også.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA