Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Gudbrandsdalen - Gardermoen. Lading og ny E6?

Startet av Lasje, torsdag 23. juli 2015, klokken 20:25

« forrige - neste »

Lasje

Jeg har en Think 2002 som har gått 75 000 km jeg skal kvitte meg med. EU-godkjent i høst. Nye bremser foran og bak. Batteriet ble overhalt for ca 18 mnd siden og 3 defekte celler ble da byttet ut. Den går ca 7 mil på en fin sommerdag. Det kommer ulyd når man kjører. Verkstedfolkene mente at det var drivakselen som måtte byttes, og det gjorde de, men lyden er der fortsatt. Jeg hadde også ladeproblemer her forleden, mulig det var ladeviften som var problemet, jeg tror det. Men etter at den hadde stått og hvilt seg et par dager var problemet borte, og nå lader den igjen. Bilen står på Hauketo i Oslo hvis noen er interessert i å ta over for en billig penge. //Lasse

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA