Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Irriterende knirke/skrapelyd fra venstre fremhjul

Startet av Niram1969 ., onsdag 22. juli 2015, klokken 00:14

« forrige - neste »

Niram1969 .

Hi,
I have lithiumised  Saxo Electrique, 2000. and I am looking for information about DC charging. For longer trips, I got telecom grade rectifiers, capable of delivering 6kW. My intention is to use both internal and external chargers simultaneously. However, I have absolutely no info about external charging. I guess Marechal connector somehow informs ECU. Does anybody know how?
Does anyone have Marechal connector for DC charging for sale?

//Marin

Google translate:

Hei,
Jeg har lithiumised Saxo Electrique, 2000. og jeg leter etter informasjon om DC lading. For lengre turer, fikk jeg telekom grad likerettere, i stand til å levere 6kW. Min intensjon er å bruke både interne og eksterne ladere samtidig. Men jeg har absolutt ingen informasjon om ekstern lading. Jeg antar Marechal kontakten liksom informerer ECU. Er det noen som vet hvordan?
Har noen Marechal kontakt for DC lading for salg?

// Marin
Saxo Electrique 2003, 46xWB-LYP100AHA LiFeYPO4, 107kkm, 13000kWh used

Rav4_EV

I have a cable with plug from a DC Charger. Where do you live?

Arne Magnus
Arne Magnus Berge 90608080
17' Model X90 med alt     19' Tesla Model 3 LR
Vectrix VX-1 med Leaf lithium-ion
Daglig leder hos Euromatic AS folkeladeren.no

Niram1969 .

Sitat fra: Rav4_EV på tirsdag 16. juni 2015, klokken 12:44
I have a cable with plug from a DC Charger. Where do you live?

Arne Magnus

Hi Arne,
I live in Zagreb, Croatia.
(I also have delivery address in Stockholm, sending costs should be cheaper)

//Marin
Saxo Electrique 2003, 46xWB-LYP100AHA LiFeYPO4, 107kkm, 13000kWh used

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA