Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ladeplikt

Startet av K S, søndag 19. juli 2015, klokken 09:13

« forrige - neste »

hstad

Sitat fra: dotten på mandag 31. august 2015, klokken 09:56
Sitat fra: hstad på mandag 31. august 2015, klokken 06:31
Sitat fra: dotten på lørdag 18. juli 2015, klokken 11:31
Sitat fra: dosmont på tirsdag 16. juni 2015, klokken 08:09
Sitat fra: dotten på mandag 15. juni 2015, klokken 11:41
Det er min bil, og mitt førerkort, jeg kjører sli kdet passer meg, og driter generelt i hva andre teslaeiere mener om det.

Det som er viktig for meg er å ha kontroll i den grad at det ikke går utover liv og helse.

Hilsen snart førerkortløs teslaeier..
Dette er bare en som erter litt :)
Og han fikk det som han ville ;D

Aww.. og jeg som hadde det så gøy.. :)

Dotten, slik som du kjørte mellom Jaren og Lunner i dag er det jo rimelig klart at du ikkje erter ovenfor. Med slik kjøring er det søren ikkje rart folk misliker Teslaeiere.

Det er godt du vet hvem som kjører bilen min da..
Slik bilen ble kjørt i dag, utifra det jeg har sett på dashcammen så gikk det 10 under fartsgrensa, og da skjønner jeg at personen som skulle levere bilen min til meg kjørte slik. Hadde jeg selv kjørt hadde jeg tatt enda flere biler, for dette er jo meeeeget godt innafor.

Det at du ikke tar en spøk får du stå for, men jo, det er erting fra min side.

PS. Hvis du ser bilen min så godt har jeg et råd til deg; Sving til siden.. Eller start og hold fartsgrensene :)

Nå var det meir de hasardiøse forbikjøringene jeg tenkte på. Og beklager, visste selvfølgelig ikkje hvem som kjørte. Du får sei ifra til luringen bak rattet at skal han teste bil er det lurt å gjøre det når det er litt mindre trafikk!;)
Hvit VW E-UP!, ny 19.06.2015
Teknikkpakke og "panorama" soltak

dotten

Sitat fra: hstad på mandag 31. august 2015, klokken 10:52
Sitat fra: dotten på mandag 31. august 2015, klokken 09:56
Sitat fra: hstad på mandag 31. august 2015, klokken 06:31
Sitat fra: dotten på lørdag 18. juli 2015, klokken 11:31
Sitat fra: dosmont på tirsdag 16. juni 2015, klokken 08:09
Sitat fra: dotten på mandag 15. juni 2015, klokken 11:41
Det er min bil, og mitt førerkort, jeg kjører sli kdet passer meg, og driter generelt i hva andre teslaeiere mener om det.

Det som er viktig for meg er å ha kontroll i den grad at det ikke går utover liv og helse.

Hilsen snart førerkortløs teslaeier..
Dette er bare en som erter litt :)
Og han fikk det som han ville ;D

Aww.. og jeg som hadde det så gøy.. :)

Dotten, slik som du kjørte mellom Jaren og Lunner i dag er det jo rimelig klart at du ikkje erter ovenfor. Med slik kjøring er det søren ikkje rart folk misliker Teslaeiere.

Det er godt du vet hvem som kjører bilen min da..
Slik bilen ble kjørt i dag, utifra det jeg har sett på dashcammen så gikk det 10 under fartsgrensa, og da skjønner jeg at personen som skulle levere bilen min til meg kjørte slik. Hadde jeg selv kjørt hadde jeg tatt enda flere biler, for dette er jo meeeeget godt innafor.

Det at du ikke tar en spøk får du stå for, men jo, det er erting fra min side.

PS. Hvis du ser bilen min så godt har jeg et råd til deg; Sving til siden.. Eller start og hold fartsgrensene :)

Nå var det meir de hasardiøse forbikjøringene jeg tenkte på. Og beklager, visste selvfølgelig ikkje hvem som kjørte. Du får sei ifra til luringen bak rattet at skal han teste bil er det lurt å gjøre det når det er litt mindre trafikk!;)

Det skal jeg si i fra om :) Selv om jeg har sett igjennom nå et par ganger, og jeg syns jo ikke det var så ille. :)
S85

P85D fra mars 2015

Øyvind.h

På vei ut av Oslo fredag formiddag (i Sandvika retning vestover) fikk jeg en Tesla helt opp i rompa i venstrefeltet selv om det var svært tett trafikk.
Når han ikke kom forbi meg kastet han seg på tvers av to felt og ga bånn pinne i avkjøringsfeltet mot Sollihøgda/Sandvika.
Etter noen sekunder måtte han bråbremse fordi det gikk sakte i enden av avkjøringsfeltet. Usikker på om han skulle ta av eller om han forsøkte seg på forbikjøring på innsiden.

Dumt å kjøre slik i Tesla, spesielt med brun slangeskinnslakk/foile. Blir ikke så lett å gjemme seg bort....
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

dotten

Han skulle sikkert vise at du kunne flyttet deg.. i guess..

husk st det er over 6000 tms, og over ca 70.000 elbiler, det vil alltid finnes rasshøl blandt oss, spesielt med 400 hk +
S85

P85D fra mars 2015

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA