Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Firmware 6.2

Startet av jensjacob, lørdag 18. juli 2015, klokken 16:29

« forrige - neste »

jensjacob

Hej

Har fundet en pæn e-Golf der holder i udstilling. Dvs. dens specs. er fastlagt. Fx er der ikke USB i den. Det gør mig ikke så meget da der jo er SD kort læser.
Men, bare af nysgerrighed, kan USB porten eftermonteres ? Og kan det måske klares til samme pris som den ville have kostet som ekstraudstyr (=500,- i DK) ?

Hvor sidder den iøvrigt henne ? Også i hanskerummet ?
Fik jeg sagt at jeg er fundamentalt imod syntetisk støj >:( , assistentsystemer der involverer bremse og styretøj samt selvkørende biler på offentlig vej :'( ?

NightBlue e-Golf leveret d.11/9 2015 :) :)

Råde

Den sitter i "askebegeret". Jeg tror nok ikke den kan ettermonteres uten veldig mye armer og ben. Det gjør heller ikke noe, for den klarer fint lite annet enn å nesten ikke lade telefonen og å legge inn ikoner for radiokanaler...
e-Golf | X75D

jensjacob

Ok, mange tak. Jeg må huske at checke askebægeret ved lejlighed også for at være helt sikker på om der er usb eller ej.
Fik jeg sagt at jeg er fundamentalt imod syntetisk støj >:( , assistentsystemer der involverer bremse og styretøj samt selvkørende biler på offentlig vej :'( ?

NightBlue e-Golf leveret d.11/9 2015 :) :)

gamer73

Sitat fra: jensjacob på torsdag 11. juni 2015, klokken 22:20
Ok, mange tak. Jeg må huske at checke askebægeret ved lejlighed også for at være helt sikker på om der er usb eller ej.

kanskje du skal begynne å røyke...slik din kjære danske dronning gjør hele tiden;) Da hadde du oppdaget den;)

SteinarSun

Nå er jo askebegeret på golfen i midtarmlenet og ikke foran under radioen i midtkonsollet, så da er det vel ikke så lett ...
Vet ikke om eGolf leveres med den "lille" stereoen, men da er i så fall usb-uttaket ved siden av askebegeret (I midtkonsollen/armlenet)
TM3 LR AWD
x - e-Golf 2017
x - e-Golf 2014

Kjelliken

 :D Ja er i rommet forran girspaken Er vel der askebegeret skulle ha vært. Men nå er det ett lite rom der man kan ha ting i. der er i allefall min USB kontakt.

E-Golf uten VP
Toyota Celica 2001

nilskt

Sitat fra: Råde på torsdag 11. juni 2015, klokken 22:13
Den sitter i "askebegeret". Jeg tror nok ikke den kan ettermonteres uten veldig mye armer og ben. Det gjør heller ikke noe, for den klarer fint lite annet enn å nesten ikke lade telefonen og å legge inn ikoner for radiokanaler...

eller spille av musikkfiler eller video.
Nightblue e-Golf med varmepumpe siden 14. januar

Gordon Retriever

Sitat fra: Kjelliken på fredag 12. juni 2015, klokken 12:43
:D Ja er i rommet forran girspaken Er vel der askebegeret skulle ha vært.

Nei, det skulle det nok ikke. Ikke i det hele tatt. :)

Elise

Det rommet der askebegerne var i de gode gamle bilene, men som nå mer fungerer som rom for småpenger og dilldall. Askebegeret på e-golfen inneholder så definitivt ikke en usb-inngang, men det var vel derfor det ble skrevet i gåseøyne, fordi det ikke er askebegeret, men "der askebegeret var plassert for hundre år siden i så og si alle biler".
E-golf med navn Guffen, bestilt 15.04.15, mottatt 12.06.15

gamer73

Det er faktisk ganske mange som røyker i bilene sine enda;) bortimot ALLE som røyker og bruker bil nummer 2 til jobbkjøring;)

Elise

Ja, og da bruker de sikkert askebegeret, og ikke det rommet som er omtalt som "askebegeret" i denne tråden. ;)
E-golf med navn Guffen, bestilt 15.04.15, mottatt 12.06.15

gamer73


Elise

Nei, det som sitter mellom girspak og armlene, som mest likner på en termokopp.
E-golf med navn Guffen, bestilt 15.04.15, mottatt 12.06.15

Elise

Bildegoogling av "askebeger egolf" gir følgende resultater:

E-golf med navn Guffen, bestilt 15.04.15, mottatt 12.06.15

gamer73

Sitat fra: Elise på fredag 12. juni 2015, klokken 23:07
Nei, det som sitter mellom girspak og armlene, som mest likner på en termokopp.

tidi..en askekopp?


en usb oppi der?;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA