Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bjørns videoer

Startet av erikwg, søndag 12. juli 2015, klokken 11:00

« forrige - neste »

Birger

Sitat fra: Bushy på tirsdag 16. juni 2015, klokken 22:26
Men fulgte det noe mer info om hva dette var for noe da?

Vi har bare fått beskjed om at mer informasjon kommer snart så vi venter i spenning  ::)
Blå standard 85 med masse goodys og den er bare deilig :-)

OnlyOne

Fikk ikke plass jeg heller  :'( Egentlig veldig kjipt, helt ny bil, koser meg som bare det med kjøring om dagen, samtidig så passet datoene så utrolig bra for meg denne gangen. Det hadde vært perfekt med en slik tur akkurat nå. Så ble egentlig veldig skuffa.

Hvis noen som har fått plass, skulle finne på å ombestemme seg: Kontakt meg, ikke Tesla! Det vil i så fall ikke gå upåaktet hen.. :)
P85D
Bekreftet: 18.3.15
I produksjon: 19.4.15
Utlevert: 15.6.15
Model 3
Bestilt: 31.03.16

smultring

Ni som inte fick plats har ni fått besked om detta på mail? Jag har varken fått ja eller nej.
06.2014 Model Brun S85

shelter

Ja, jeg fikk mail i går om at jeg ikke fikk plass.

ksandal

link? hvor er det info og hvor meldte Dere på?
jeg ville bare kikke litt.
mvh Kjetil
Bergen
85D & X90D

Havebigfun

Roger Kolbu

Jeg fikk også plass på dette evenementet (via e-post 16. juni).
Venter i spenning på videre informasjon. Dette kan bli spennende! :-)
P#3451 VIN 22190 – TMS P85+ Grå Metallic, Panoramatak, Karbonfiber Spoiler/Dekor, 21" Grå, Sort Performance skinninteriør, Tech-/Lyd-/Lys-/Vinter-/Sikkerhets-pakke, Luftfjæring, Hattehylle, Dobbeltlader, Parkeringsassistent.
(Kortversjon: Full pakke uten barneseter)
In prod. 11.10.13. Prod. complete 18.10.13. Delivered: 30.11.13.
Bil #2: Volvo S80 T6 (321hk)
TOCN: Signature member

OnlyOne

Så fikk jeg invitasjon likevel, etter at de har hatt noen kanselleringer. Men enda så gira jeg var, så er jeg blitt litt usikker på om jeg skal være med på dette eller ikke. Kan ikke se av opplysningene at det er så mye mer enn en kjøretur med overnattinger (betalt av egen lomme), samt en grillfest i Amsterdam. Usikker på hvor attraktivt dette egentlig er å være med på..
P85D
Bekreftet: 18.3.15
I produksjon: 19.4.15
Utlevert: 15.6.15
Model 3
Bestilt: 31.03.16

Øggen

Cirion

Blir nok en fin tur. Skal videre til Alicante, så dette blir nok en annerledes start på turen.
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Wattson

Enig med innlegg litt over her - kjipt å ikke komme med når man først har fått invitasjonen og meldt seg på. Selvom det stod fra tesla at man ikke var sikret plass da det var begrensede plasser, så stod ikke jubelen i taket da man liksom som plaster på såret kunne melde seg på å seg bilene starte fra Skøyen. Gir ikke mye for denne type markedsføring, og skulle gjerne visst hva som var utvalgskriteriene - noen som vet?
S90D 22de mars 2017 AP2 (+bestilt FSD)
S85D 27de mars 2015 AP1 (byttet inn)

Bushy

Sto det ikke i mailen? Helt tilfeldig valgte personer. Er vel omtrent som loddtrekning da
S75D sept. 17

Cirion

Er bare 34 biler fra Norge. 150 biler fra 12 land. Tilfeldig utvelgelse.
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

olav69

European Supercharger Rally

Opprettet en Facebook gruppe for de som skal være med på European Supercharger Rally.
https://www.facebook.com/groups/970079733031825/

Undertegnede

Sitat fra: Cirion på mandag 29. juni 2015, klokken 12:18
Er bare 34 biler fra Norge. 150 biler fra 12 land. Tilfeldig utvelgelse.

wow såpass ja, fikk invite, men reiser til spania til fredag så kunne desverre ikke. Blir sikkert kult! Hadde definitivt blitt med om jeg hadde hatt mulighet  :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA