Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Knirking i håndtaken på bakdør

Startet av iGolf, lørdag 11. juli 2015, klokken 01:08

« forrige - neste »

iGolf

Sitat fra: Morti_s på fredag 19. juni 2015, klokken 10:01
Sitat fra: Donya på fredag 19. juni 2015, klokken 09:59
Sitat fra: Morti_s på fredag 19. juni 2015, klokken 09:56
Sitat fra: Donya på fredag 19. juni 2015, klokken 09:54
Sitat fra: Morti_s på torsdag 18. juni 2015, klokken 20:37
Jeg bestilte i dag :D :D

299.000,-

Deep Black perle metallic.
Titansort interiør

Lys & sikt pakke
Parkeringsensorer
mørke vinduer bak
Ryggekamera
Varmepumpe
Skinn
Ambientbeslysning

Er nok kanskje ikke det beste kjøpet i forhold til andre her, men skulle jeg ha fullspekket så ble det levering i slutten av august, nå blir den derimot produsert på Tirsdag også sendt.. allikevel tar det 2-3 uker kanskje.

også fikk jeg med 16" vinterdekk piggfri med Aspen felger.

Gratulerer så mye ;D Velkommen til familien ::)

Blæææææ urettferdig at du får din før min >:(

Vet du noe om når din kommer? den bør vel kommer før min kanskje? fullspekket din da kansje?

Helt riktig, det ble en fullspekket 8) Selgeren kontakter meg ikke lenger for jeg var så masete før bestillingen, så etter bestillingen har jeg ikke turt å ta kontakt hehe :P Han skulle visst ta kontakt når den skulle i produksjon, noe med uke 28 hørte jeg :o

Ja det kan nok stemme, jeg mener han sa noe det samme til meg om jeg tok fullspekket bil, samt levering slutten av August sa han.. for min del så har det ikke så mye å si om den ikke ble fullspekket, det er en bil nr to og jeg tror ved salg så har jeg det meste folk søker.. dog jeg kunne nok tenkt meg dynoaudio anlegget da.

Da forstår jeg deg godt. Dette blir min eneste bil så da måtte jeg bare trå til med det jeg kunne ;D Gleder meg sånn veldig, du må gjerne poste bilder av den med felgene på den tråden her inne som en kan "show off" e-Golfen sin. Jeg har bestilt samme farger inne og ute og jeg har enda ikke sett noen andre som har gjort dette og hvordan det ser ut i virkeligheten ::)

Morti_s

Er vel flere som har sort ute å inni? ell var det ikke det du tenkte på?
2016 VW e-GOLF m/VP, Dyp sort perleeffekt & skinntrekk vienna titan-sort.

gamer73

sort og sort inni fru blom;) Det er vel kun helsorte seter..resten er vel gråsort;) og lyst tak....

helsort overalt er ramstilig, men som oftest noe man betaler premium for.....og E-golfen faller vel litt utenfor en slik betegnelse;)

iGolf

Sitat fra: Morti_s på fredag 19. juni 2015, klokken 10:41
Er vel flere som har sort ute å inni? ell var det ikke det du tenkte på?

Jepp 8)

Sitat fra: gamer73 på fredag 19. juni 2015, klokken 12:31
sort og sort inni fru blom;) Det er vel kun helsorte seter..resten er vel gråsort;) og lyst tak....

helsort overalt er ramstilig, men som oftest noe man betaler premium for.....og E-golfen faller vel litt utenfor en slik betegnelse;)

Så sort som man kan velge fabrikkmontert iallefall :P

Har ikke sett bilder av dem enda, med Astana felgene :-[

siqb

Har fått et prisoverlag i dag. 300k-, inkl alt utstyr og vinterdekk på 16 continental uten pigg. Hvordan høres det ut?

jensjacob

Bestilt idag (2016 model).

Night Blue, stofsæder, DAB+, Klimakomfort forrude, Bakkamera, USB, Mobiltlf. Comfort (tvunget pga. forrude), Carnet 24 mdr. , +2 års ekstra garanti. Ca. 302000,-
Fik jeg sagt at jeg er fundamentalt imod syntetisk støj >:( , assistentsystemer der involverer bremse og styretøj samt selvkørende biler på offentlig vej :'( ?

NightBlue e-Golf leveret d.11/9 2015 :) :)

iGolf

Sitat fra: jensjacob på mandag 29. juni 2015, klokken 22:31
Bestilt idag (2016 model).

Night Blue, stofsæder, DAB+, Klimakomfort forrude, Bakkamera, USB, Mobiltlf. Comfort (tvunget pga. forrude), Carnet 24 mdr. , +2 års ekstra garanti. Ca. 302000,-

Dere dansker altså, høres ut som en god deal, fikk du i tillegg carnet i 24 mnd? Wow ::)

iGolf

Sitat fra: siqb på mandag 29. juni 2015, klokken 22:23
Har fått et prisoverlag i dag. 300k-, inkl alt utstyr og vinterdekk på 16 continental uten pigg. Hvordan høres det ut?

Hvordan ser den ut? Har du inkl. serviceavtale og utvidet garanti? Åssen farge valgte du? Metallic er jo dyrere enn vanlig.

Madsern

Kjøpte min pure white med følgende ekstrautstyr:
Lys & sikt pakke
Parkeringsensorer
mørke vinduer bak
Ryggekamera
Varmepumpe
Skinn
Ambientbeslysning

Norsk montert :
Ekstra understellsbehandling
skvetlapper
Ekstra bagasjerommatte.

Pris ferdig levert 169 000,-
meget fornøyd med den etter 3 uker. litt uflaks med noen feil men det går seg vel til.

Morti_s

Sitat fra: Madsern på onsdag 01. juli 2015, klokken 16:43
Lys & sikt pakke
Parkeringsensorer
mørke vinduer bak
Ryggekamera
Varmepumpe
Skinn
Ambientbeslysning

Norsk montert :
skvetlapper
Ekstra bagasjerommatte.

meget fornøyd med den etter 3 uker. litt uflaks med noen feil men det går seg vel til.

169.000 er vel feil?
2016 VW e-GOLF m/VP, Dyp sort perleeffekt & skinntrekk vienna titan-sort.

znaky85

Sitat fra: Madsern på onsdag 01. juli 2015, klokken 16:43
Lys & sikt pakke
Parkeringsensorer
mørke vinduer bak
Ryggekamera
Varmepumpe
Skinn
Ambientbeslysning

Norsk montert :
skvetlapper
Ekstra bagasjerommatte.

Fra autorisert VW forhandler eller en annen forhandler? Ser ut som det er mye å hente på å prute? Eller har dere avtaler alle sammen?

Råde

Tror nok det er en 100.000-lapp feil der, (edit: leste tidl poster) men det var en veldig god pris...
e-Golf | X75D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA