Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Købe elbil hvis der kun var meget få subsidier

Startet av barua, onsdag 08. juli 2015, klokken 09:35

« forrige - neste »

iGolf

Det er rett og slett for crappy tilvalg til e-Golf >:(

np

NP

VW e-Golf (2016)
Tesla Model 3 (Avbestilt)
Tesla Model X 100D (2018)

gamer73

MEN....jeg har sorte skinnseter og sort konsol og sorte dører i mazdaen min..eneste som er lysegrått er tak og dem stolpene...og det går faktisk greit...jeg legger ikke merke til tak og stolper så mye..så den føles helsvart inni:) Og den følelsen får man sikkert i golfen også:) om man tar svart skinn selvsagt.

iGolf

Sitat fra: gamer73 på onsdag 10. juni 2015, klokken 08:37
MEN....jeg har sorte skinnseter og sort konsol og sorte dører i mazdaen min..eneste som er lysegrått er tak og dem stolpene...og det går faktisk greit...jeg legger ikke merke til tak og stolper så mye..så den føles helsvart inni:) Og den følelsen får man sikkert i golfen også:) om man tar svart skinn selvsagt.

Enig der, det eneste som irriterer meg inni er det grå på dashboardet og konsollen, det er stygt :-X

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA