Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Sommerferie 2015

Startet av Sirup, onsdag 08. juli 2015, klokken 06:45

« forrige - neste »

Sirup

Sitat fra: Donya på onsdag 10. juni 2015, klokken 10:53
Selger sier at gummimattene mine ikke vil sitte ordentlig og flytte på seg hele tiden om jeg velger stoffmatter under. Stemmer dette? Han mener at jeg ikke kommer til å bruke stoffmattene uansett.

Hvorfor i all verden skal du legge stoffmattene under gummimattene?

Du bruker bare ett mattesett i bilen om gangen. Bruker du gummimattene så legger du stoffmattene igjen hjemme, og vice versa.

Det er nok rett som selgeren sier, ligger du en matte oppå den andre så vil nok øverste skli. Det er pinner i gulvet til å feste mattene foran med, men du kan bare feste en matte på disse pinnene.

VW e-Golf
Tesla Model X75

gamer73

dobbelt lag med matter = dobbel lydisolering;)

nilskt

Sitat fra: gamer73 på onsdag 10. juni 2015, klokken 11:58
dobbelt lag med matter = dobbel lydisolering;)

HAHA! Tror ikke de mattene der isolerer noe særlig....
Nightblue e-Golf med varmepumpe siden 14. januar

iGolf

Hvor lang tid tar det før bestillingen låses? Jeg vil ha begge, for å bestille stoffmattene etterpå koster vel mye mer?

gamer73

Sitat fra: Donya på onsdag 10. juni 2015, klokken 14:27
Hvor lang tid tar det før bestillingen låses? Jeg vil ha begge, for å bestille stoffmattene etterpå koster vel mye mer?

jeg tror min bestilling ble låst med en gang, men jeg fikk forandret som sagt...men det går kanskje på selgers "goodwill"....

iGolf

Han svarer jo ikke hehehe.. Ble sikkert pissed off :o

gamer73

Sitat fra: Donya på onsdag 10. juni 2015, klokken 14:57

ja du er en ordentlig masekopp;)

iGolf

Sitat fra: gamer73 på onsdag 10. juni 2015, klokken 15:24
Sitat fra: Donya på onsdag 10. juni 2015, klokken 14:57

ja du er en ordentlig masekopp;)

Haha min første nybil jooo ::)

kyrregutt

Sitat fra: gamer73 på onsdag 10. juni 2015, klokken 11:45
han har rett på det første når jeg tenker meg om...det er minst 2 fester på mattene som gjør at den øvreste matten IKKE blir festet..så her har han nok riktig.

Du bruker selvsagt stoffmattene og kaster den ekkle varebilgummien lengst bak i garasjen:)

sist jeg kjørte med gummimatter i en bil var med min far sin toyota camry 1985 model;)

Hmm... jeg tenker helt omvendt. Siden jeg ikke støvsuger bilen annenhver uke, så ligger det gummimatter i min bil. Det er ikke akkurat California-vær i dette landet, og jeg kjører ikke bil i sokkelesten  ;)
Mvh Kyrre Johansson
2017 Tesla Model S 75D
2016 VW e-Golf [solgt]

iGolf

Sitat fra: kyrregutt på søndag 21. juni 2015, klokken 21:50
Sitat fra: gamer73 på onsdag 10. juni 2015, klokken 11:45
han har rett på det første når jeg tenker meg om...det er minst 2 fester på mattene som gjør at den øvreste matten IKKE blir festet..så her har han nok riktig.

Du bruker selvsagt stoffmattene og kaster den ekkle varebilgummien lengst bak i garasjen:)

sist jeg kjørte med gummimatter i en bil var med min far sin toyota camry 1985 model;)

Hmm... jeg tenker helt omvendt. Siden jeg ikke støvsuger bilen annenhver uke, så ligger det gummimatter i min bil. Det er ikke akkurat California-vær i dette landet, og jeg kjører ikke bil i sokkelesten  ;)

Egentlig så har du rett i det du sier. Jeg vil egentlig ha minst mulig ting som kan bli skitne og må vaskes.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA