Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bil i transitt, hvilket skip?

Startet av Robinp, fredag 03. juli 2015, klokken 23:02

« forrige - neste »

Robinp

Hei

Den sisten tiden har jeg opparbeidet med en stor interesse for solcelle systemer og lyst å bygge et nytt tak-system. Det skal sies at jeg ikke har satt dette opp før, med har med meg en elektriker (venn) med 9 års erfaring så det blir en profesjonell jobb. Jeg ønsker å gjøre dette fordi jeg har ikke nok penger til å kjøpe selv, jeg ønsker å lære mer og jeg syntes det er morsomt.

Jeg har lyst å bygge et skikkelig bra solsystemet. Jeg ønsker derfor å gjøre løsningsskissen, finne riktige materiale og installasjon. Jeg ønsker også å hjelpe til med evt. Godkjenninger, sertifikater, støtte ordninger, men her vil jeg også kreve at du gjør din del. Jeg kommer til å gå godt til grunn for å finne et energi/kostnadseffektivt system og løsningene vil selvfølgelig avstemmes.

Jeg ser på dette som et sommerprosjekt jeg ønsker å starte i midten av Juli med løsning, planlegging og innkjøp av material. Og begynne installasjonen etter hva som er mulig. Jeg ser for mig at installasjonen ikke ligger lenger mer 2 timer unna Oslo.

Er dette noe du er interessert i? Send meg litt informasjon om hva du ønsker her eller på personlig melding (gjerne med et bilde) også sender jeg litt mer informasjon om meg.

Vennlig hilsen, Robin

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA