Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Teknisk: Dashcam-snakk.

Startet av kristoffer, fredag 03. juli 2015, klokken 20:55

« forrige - neste »

kristoffer

Grei side for å sjekke kompabilitet med telefon mot Discovery Pro
http://webspecial.volkswagen.de/infotainment/de/de/radionav-start/Discover-Pro.html#tab2

Den er på utenlandsk, men det er jo mulig å forstå det meste for enhver som har ståkarakter i Tysk C-språk fra 8.klasse
eGolf 2014
ModelX 90D

mihkku

Er vel for MIB2 platformen. MIB1 platformen er vel rumpe uansett hva man har koblet til så fremt man ikke har media-in kontakt, noe vi ikke har.

PS: Google kan oversette via Chrome :D

kristoffer

hmmm. Hva er MIB2 vs MIB1 plattform?  :-\

Jeg bruker også Chrome/Google transalte til oversetting ja - men ønsker å presisere at jeg har ståkarakter i tysk C-språk  8)
eGolf 2014
ModelX 90D

Sidewinder

Noen som har sjekket hva de tar i pris for å bytte media-in kontakt?

anorway

Sitat fra: kristoffer på onsdag 03. juni 2015, klokken 08:45
hmmm. Hva er MIB2 vs MIB1 plattform?  :-\

Jeg bruker også Chrome/Google transalte til oversetting ja - men ønsker å presisere at jeg har ståkarakter i tysk C-språk  8)

MIB2 er vel det som blir levert på 2016 modeller. Det er infotainment som støtter Apple Carplay etc. http://cars.reviewed.com/content/volkswagen-mib-ii-infotainment-system-first-impressions-review

gamer73

jeg skjønner ikke helt hve dere prater om men jeg regner med at det ikke er problem å koble mobben til høytalerne via bluetooth sant? Det er integrert hands-free sant? Det er det eneste jeg trenger..og at jeg kan spille musikk og podcast via bluetooth også:)

anorway

Sitat fra: gamer73 på onsdag 03. juni 2015, klokken 09:35
jeg skjønner ikke helt hve dere prater om men jeg regner med at det ikke er problem å koble mobben til høytalerne via bluetooth sant? Det er integrert hands-free sant? Det er det eneste jeg trenger..og at jeg kan spille musikk og podcast via bluetooth også:)

Ja, det er ingen problem. Bluetooth tilkobling og spille musikk fra telefon går smertefritt.

gamer73

Sitat fra: anorway på onsdag 03. juni 2015, klokken 10:04
Sitat fra: gamer73 på onsdag 03. juni 2015, klokken 09:35

Ja, det er ingen problem. Bluetooth tilkobling og spille musikk fra telefon går smertefritt.

Godt å vite takk:)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA