Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Lade med 16A Type 2 på semihurtig AC 32A?

Startet av p.o, fredag 03. juli 2015, klokken 18:41

« forrige - neste »

p.o

Eg har lyst på automatiske kjørelys, tenker å montere et sett LED DRL i front, dei kan eg jo koble slik at dei skrur seg på med tenninga, men baklysa må jo også på.. Nokon som veit om det berre er ei programeringssak?
Twizy

Till

har gått med et sett bak og et sett i front no i vår, ser ut som de bak må skiftes til vinteren igjen. dette på 8500 km. de bak ryker først så værd og titte på de med en lommelykt i ny og ne.

p.o

Sitat fra: Till på søndag 14. juni 2015, klokken 02:14
har gått med et sett bak og et sett i front no i vår, ser ut som de bak må skiftes til vinteren igjen. dette på 8500 km. de bak ryker først så værd og titte på de med en lommelykt i ny og ne.

Takk for svar.. Får følge godt med framover:)
Merkelig at det er dei bak som ryk først.. Mindre størrelse på dei kanskje?
Twizy

Till

Er de som bremser hardest. Ulogisk i forhold til vanlig bil da men meste av vekten er over bakhjulene på twizyen

p.o

Sitat fra: Till på fredag 19. juni 2015, klokken 14:12
Er de som bremser hardest. Ulogisk i forhold til vanlig bil da men meste av vekten er over bakhjulene på twizyen

Skjønner:)

Bestillte denne idag:
http://www.ebay.com/itm/190839309298

Spent på om den vil fjerne litt av trekken ved beina, uansett ingen stor invistering..:)

[img][img]
Twizy

K S

Skikkelig tøft! Hadde jeg bodd syd for Danmark hadde jeg vært svært fristet!
Men på Vestlandet/Norge? Skeptisk.... Men bra at ikke alle er som meg!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA