Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Automatisk tenning av lys

Startet av Powerflux, fredag 03. juli 2015, klokken 15:19

« forrige - neste »

Powerflux

og har vært det en stund nå.
Er det noen som har hørt noe om status på denne?
Japan Leaf, levert juni 2013.
137000 km. 1 bar forsvunnet.
Tesla S70D Facelift, levert juni 2016.
52000 km.
Hyundai Kona Electric, levert mars 2019
13000 km.

Fei

Pokker også.  Er samtlige ladepunkt nede? Både inne i parkeringshuset og utenfor handelsparken?

Powerflux

Sorry, skulle spesifisert litt. Jeg tenker på hurtigladeren på Mcdonalds!
Sakteladingspunktene funker nok men bruker ikke dem. Kun hurtiglading som gjelder når jeg er på farten.....noe det ikke blir noe av nå som NOK EN FORTUM lader er UTE av drift >:(
Japan Leaf, levert juni 2013.
137000 km. 1 bar forsvunnet.
Tesla S70D Facelift, levert juni 2016.
52000 km.
Hyundai Kona Electric, levert mars 2019
13000 km.

goggo

Selv med denne laderen nede så er vel Tøcksfors fremdeles det beste alternativet for svenskehandel for elbilister i Oslo området?

Var selv i Tøcksfors med min trilling for kort tid siden, og tenkte ikke engang på å lade på McDonalds i Tøcksfors.
Jeg startet fulladet i Oslo, kjørte via Nittedal for å hente noen som skulle være med, fyllte til 80% (ca 10 min) på Grønn Kontakt laderen i i Lillestrøm, fyllte til 80% (ca 20 min) hos Fortum i Ørje, toppet til 100% på Schuko lading mens vi handlet likevel i Tøcksfors, fyllte til 80% (ca 20 min) i Lillestrøm før jeg kjørte via Nittedal stasjon og tilbake til Oslo.

Nå sier jeg ikke at denne laderen ikke bør repareres men vi vet alle at disse Nissan laderne er ustabile og siden det er redundante stabile ladere i Ørje samt veldig godt med Schuko- og Type2 lademuligheter så er det likevel fullt mulig å ha en fin handledag i Tøcksfors  og på systembolaget i Årjang.

Jeg tror faktisk at det hadde vært bedre om det ble betaling for den hurtigladeren i Tøcksfors, så ville det bli mye mindre belastning på denne laderen.

Hugo
Har elbil og elsykkel.
Bor nær Kristiansand

woody

Sitat fra: goggo på onsdag 03. juni 2015, klokken 08:35

Jeg tror faktisk at det hadde vært bedre om det ble betaling for den hurtigladeren i Tøcksfors, så ville det bli mye mindre belastning på denne laderen.

Denne har vært med betaling noen uker allerede. 2kr per min.
Men min brikke fungerte ikke der. Så Fortum fjernstartet den, og med det fikk jeg gratis lading allikevel
2015 e-Golf Night Blue
2013 Auris Touring Sport hybrid
2019 Kia e-Niro First Edition
2013 Nissan Leaf
2019 Audi e-tron 55 Edition One

goggo

Sitat fra: woody på onsdag 03. juni 2015, klokken 14:05
Denne har vært med betaling noen uker allerede. 2kr per min.

Takker, da vet jeg det :)

Hugo
Har elbil og elsykkel.
Bor nær Kristiansand

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA