Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Kjært barn har mange navn..

Startet av gamer73, fredag 03. juli 2015, klokken 06:50

« forrige - neste »

gamer73


sjeverni

#16
Bestill felgene gjennom Møller!!!


Sånn har jeg gjørt. Betalte 10% av felgene verdi til forhandler men slepte å betale Mva. Har kjøpt 17" OZ Ultralegerra fra Dekk1 med dekk for total 16000 kr.

Oh, btw. har avtalt det etter kontrakt signering.
e-Golf bestilt 03.10.'14. Levering tid ca. Mars 2015
Night Blue m. Shetland beige interiør, VP+++

hottentott33

Sitat fra: Donya på søndag 07. juni 2015, klokken 00:49

Digg, de er svarte og 17". Men Åssen finner keg ut ET OG HVILKET ET SOM ER GYLDIG PÅ DEN NYE?

ET står ofte på innsiden av felgen, så det er jo verdt å sjekke der på felgene fra Passaten.
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

iGolf

Sitat fra: hottentott33 på søndag 07. juni 2015, klokken 19:29
Sitat fra: Donya på søndag 07. juni 2015, klokken 00:49

Digg, de er svarte og 17". Men Åssen finner keg ut ET OG HVILKET ET SOM ER GYLDIG PÅ DEN NYE?

Jeg burde kanskje få sjekket det før bestilling?

ET står ofte på innsiden av felgen, så det er jo verdt å sjekke der på felgene fra Passaten.

gamer73

For moms fritak må man bestille felger når man bestiller bilen. Og personlig så er jeg ikke klar for felger før jeg har prøvd golfen lenge. ..tanken er å få bilen I august...kjøre på standard til vinter. .legge om til vinterdekk på standard felgene. Så bruke hele vinteren på å vurdere felger og dekk til sommeren :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA