Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Detektivarbeid: Utbyggingen av AC-punkter hos McDonalds

Startet av HelectriC, lørdag 27. juni 2015, klokken 18:08

« forrige - neste »

Muffinman

Å i det hele tatt sette en bror bak rattet i bilen sin må vel være selve definisjonen av å dele ;) Skulle slått av en prat men hadde fått innpå nok til å halte meg hjem med bilen full av hjul fra Tempe. Og hjemme satt den beste halvdelen og ventet sånn noenlunde tålmodig med maten sammen med sultne gjester. Da er det best å pelle seg fort hjem!

PS: Svaret på spørsmålet mitt er forresten 2. Kan til og med dokumentere det, drev og gjorde lydopptak av kjølekompressorens resonanser når dere kom :) Btw, finfin farge på D``en. Bestilt samme selv.

Øggen

Forrige spørsmål er ennå ikke besvart, men satser på et nytt idiotspørsmål da jeg ikke finner det her. Hvordan kunne man skrive inn "kallenavnet" til bilen ?Er det ikke lenger mulig?

Thor2014

Trykk på T midt på skjermen

Tuxedo

Sitat fra: Øggen på fredag 29. mai 2015, klokken 21:47
Enda et idiotspørsmål.
Skal montere dashcam foran og bak, men har også planer om å sote bakruta. Montere kamera før eller etter filmen legges?
Ser ikke noen god grunn til å montere kamera før filmen legges; det vil vel bare gjøre det mer kronglete å legge film.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Thor2014

Sitat fra: Tuxedo på lørdag 30. mai 2015, klokken 17:32
Sitat fra: Øggen på fredag 29. mai 2015, klokken 21:47
Enda et idiotspørsmål.
Skal montere dashcam foran og bak, men har også planer om å sote bakruta. Montere kamera før eller etter filmen legges?
Ser ikke noen god grunn til å montere kamera før filmen legges; det vil vel bare gjøre det mer kronglete å legge film.
Gjør alt klart, men ikke feste kamera bak.
Det foran fungerer selv det bak ikke er tilkoblet.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA