Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Får bare 13A på mennekes type2 kabel

Startet av Kensam, tirsdag 23. juni 2015, klokken 15:20

« forrige - neste »

Kensam

Hentet min nyinnkjøpte PHEV i Sverige i går, og har en melding i displayet (dashbord) som sier: "TIRE PRESSURE MONITOR SERVICE REQUIRED".

Er det noen kloke hoder som kan fortelle meg hva det betyr og hvordan jeg eventuelt kan bli kvitt meldingen ?

Kan for øvrig anbefale eventuelle fremtidige PHEV kjøpere og titte litt i Sverige, bra priser der...

jokke

Du må på Mitsubishi og kalibrere dekktrykksensorene

jokke

du kan ha 2 sett med dekk kalibrert, når du bytter sommer/vinterdekk går du da inn i menyen selv og bytter

Kensam

De dekka har sittet på bilen før og skulle være kalibrert.

Hvordan bytter jeg om fra sommer til viterdekk på menyen da ? Prøvde litt i stad med fant det ikke ut..

jokke

Gjorde det i våres, du må inn i settings (når bilen står stille). Husker ikke hvor i menyen men det var enkelt å finne.

erik e

Svart Mitsubishi i-Miev  2011. Blå I-MiEV 2019
2014 dci Solgt

Hvit MB 200 cdi 2009 sed.  Blå MB 250  2015
Blå Fiat Coupe 2.0 20v turbo 1997 u-reg.Solgt
Svart Renault Fuego 1981 veteran. Gitt bort
Alfa Romeo 156 2001
Greit med "Flåte" forsikring. (kone,sønn og datter)

jokke

Når jeg skriver "settings" så er det menyen i displayet ved speedometeret IKKE settings på navi skjermen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA