Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvordan forstå skiltingen av bussfeltet mellom Rikshospitalet og Smedstad

Startet av Røde Rupert, mandag 22. juni 2015, klokken 11:13

« forrige - neste »

Røde Rupert

Da har jeg byttet 8 batteri på lille appelsin. Det er en 2009 modellJeg fulgte den eminente oppskriften i dropboxen til annet innlegg her. Trojan 125 batterien ble bestilt fra Batteripartner i Sverige. Anbefales, kostet rundt 14' levert på døra.
Gjenstår å ta hull til de to sensorene og sett inn seter++.  Batterywizzard fikk jeg ikke til å fungere. Heldigvis så alt ok og det ble en liten kjøretur. Så langt suksess

Røde Rupert

Da er alt montert tilbake på plass.  Jeg ble litt bekymret etter at en kjøretur på 5 km dro batteripila ned til 60%.  Nå står bilen til lading, med litt flaks ordner dette seg selv.  Men dersom noen har en fungerende batterywizzard tar jeg gjerne imot :).

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA