Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Er det en Model S på disse bildene?

Startet av elvlad, torsdag 18. juni 2015, klokken 14:44

« forrige - neste »

elvlad

Hei. Fikk bilen min i går, dødsfornøyd. Lurer på om noen av dere har kjøpt en cover/ gulvmatte til å ha i bagasjerommet bak på gulvet, for å beskytte gulvet? Transporterer barnevogn, så blir mye søppel/ grus som samler seg på gulvet allerede...

e-Kvaase

Sitat fra: elvlad på tirsdag 19. mai 2015, klokken 10:04
Hei. Fikk bilen min i går, dødsfornøyd. Lurer på om noen av dere har kjøpt en cover/ gulvmatte til å ha i bagasjerommet bak på gulvet, for å beskytte gulvet? Transporterer barnevogn, så blir mye søppel/ grus som samler seg på gulvet allerede...

Fikk først med en original bagasjeromsmatte som var laget av formstøpt plastikk.
Men den var så glatt at alle handleposer og bagasje skled rundt i bagasjerommet.

Snakket med selger og fikk byttet til en annen type, mer sånn lett foam.
Den tåler nok litt mindre men fungerer bedre til mitt bruk. Ting sklir mindre rundt.

Til ditt bruk ville jeg nok kanskje valgt den som er laget av formstøpt plastikk.
Den tåler nok mer juling og er lettere å holde ren.

Varenummer:
Formstøpt plastikk: Art. nr. 5G0 061 161.
Lett myk foam: Art nr. 5G0 061 160.

Pris ca 500 kr.

Kjelliken

Dette var god informasjon. Skulle hatt meg en slik hard plast som har støpeform. Da jeg holder på med litt rc tin innemellom og de bilene kan bli skikkelig skitten på de verste dagene.

Da er det greit med en slik hardplast ting som er lett og holde ren etter slike turer.
E-Golf uten VP
Toyota Celica 2001


ionboy

Jeg fikk med hardplasten i min. Men hva er dette for noe tynnt ræl? Den er ekstremt tynn og pistrete. Jeg skulle ønske man kunne fått en 2mm+ tykkelse med friksjon i.

Familien var ute og kjøpte med noe pizza hjem. Denne lå alene i bakrommet. Etter at platen fikk denne varmen på seg er det nå en fin hump i plasten der pizzaesken lå.

Jeg kommer nok til å skifte den ut over tid da dette ble litt for enkelt/glatt :)

janegils

Kjøpte ei standardmatte på Europris som eg klippa til (mønster i matta).
Funkar fint  :)

elektro

Jeg henter bilen min i dag og trenger nok også en matte som beskytter mot møkk og slitasje fra barnevogn - hvis ikke det følger med. Hadde en Audi A3 for noen år siden med en slags gummimatte med en 3-4 cm. høy kant rundt. Denne sørger for at væske fra for eksempel en melkekartong som er lekk ikke renner ned i alle kriker og kroker. Blir jo ofte en del smeltevann fra snø som følger med barnevogn, skisko osv. også som ikke nødvendigvis tørker så fort.

Når det gjelder handleposer som sklir rundt, er det ingen kroker til å henge disse på i Golfen? Har dette på begge sider i både Mazda 6 stv. og Volvo V40 CC.. Perfekt til polposen! :D
2019 mod. e-tron 55 quattro Fast Track, levert 19/3/2019
2016 mod Model S 75D facelift AP1 uncorked, SOLGT
2015 mod. e-Golf m/VP, levert 19/5/2015

hottentott33

Sitat fra: elektro på tirsdag 19. mai 2015, klokken 12:26

Når det gjelder handleposer som sklir rundt, er det ingen kroker til å henge disse på i Golfen? Har dette på begge sider i både Mazda 6 stv. og Volvo V40 CC.. Perfekt til polposen! :D

2 kroker på hver side finner du i trunken på e-Golfen.
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

elektro

Ja, jeg fant dem! Holdt på å rive av en av de plastdingsene som hattehylla hviler på først i tusmørket men..  :o
2019 mod. e-tron 55 quattro Fast Track, levert 19/3/2019
2016 mod Model S 75D facelift AP1 uncorked, SOLGT
2015 mod. e-Golf m/VP, levert 19/5/2015

hottentott33

Sitat fra: elektro på onsdag 20. mai 2015, klokken 00:16
Ja, jeg fant dem! Holdt på å rive av en av de plastdingsene som hattehylla hviler på først i tusmørket men..  :o

Høres nesten ut som at du hadde begynt på innholdet i polposene før du hadde fått hengt dem opp ;D
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.


e-Kvaase

Sitat fra: Trondemannen på onsdag 20. mai 2015, klokken 12:04
Hei.
Jeg kjøpte nylig matte til min E-golf her http://www.gytisautek.no/Shop/List/Golf/820/1

Trond

Denne så en del bedre ut en de som er originale fra VW.
En en ekte gummimatte i bagasjerommet er tingen.
Både slitesterk og sklisikker  :-)

gamer73

jeg bestilte min som orginal og kommer med bilen når jeg får den. så lenge den er vanntett så bryr ikke jeg meg noe mer:) krokene for handleposer kommer til å bli heftig brukt uansett:)

Hazle

Finnes det matter som passer til baggasjerommet hvis man tar ut den "hyllen" som er over kablene?
Det er vel lit større den gvulvplassen under der ettersom setene skrår?
2016 VW e-Golf
2016 VW Passat Alltrack

Golfatle

Jeg har valgt " trunk typen", men som flere påpeker så er den hardplast der ting sklir rundt. Løste problemet med å klippe til et stykke slingreduk/ skliduk som brukes i båt. Funker perfekt :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA