Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Lading med type 2 kabel i Salto boks koblet med IT 3x230, Andre som har prøvd ?

Startet av PhevVest, onsdag 17. juni 2015, klokken 16:01

« forrige - neste »

PhevVest

Var skeptisk til den motordrevne bakluken siden denne går så høyt at den treffer porten.
Heldigvis er det en knapp som setter denne til manuell - slik at man åpner den manuelt og derved unngår å åpne helt opp.

Finfyr

Hvor er denne knappen, og kan den ikke programmeres til å stoppe der du vil den skal stoppe?
Det mener jeg er mulig på Superben jeg har nå...

PhevVest

Trykknappen er foran girspaken - ved siden av hullet/hyllen du kan legge nøkkelen i.
Har foreløpig ikke funnet noe om høydejustering - hadde vært fint om det var mulig.

RTE

Inn/utkobling av manuelt er vel på knapperekken til venstre for rattet?

Jeg sliter forøvrig med å få bakluken til å reagere på fjernkontrollen. Fikk den til å åpne seg med fjernkontrollen en gang. Kunne selvsagt kikket i manualen, men hvis noen vet hvordan det funker, så ....

Fiffik78

Nei, den er ved siden av nøkkeloppbevaringen. Til venstre styrer du om lykken skal åpnes eller lukkes.
Outlander PHEV 2014

aaa3

Sitat fra: Fiffik78 på mandag 18. mai 2015, klokken 21:52
Til venstre styrer du om lykken skal åpnes eller lukkes.
Jeg syns at lykken alltid bør være vid åpen!

PhevVest

Knappen til venstre for rattet er til å åpne og lukke luken som en sier.
Den må imidlertid holdes inne en liten stund før luken åpnes/lukkes.
Hvis knappen i midtkonsollet er satt til auto åpnes/lukkes luken med knappen på fjernkontrollen - du må trykke dobbelt, dvs. to ganger i rask rekkefølge (eller dobbelklikke på dataspråk).

arnelia

Hullet eller hyllen som du sier er for nødstart av bilen ved flatt batteri
På fjernkontrollen

Fiffik78

Outlander PHEV 2014

fstromsv

Når batteriet på fjernkontrollen er flatt kan fjernkontrollen settes inn i hullet slik at bilen kan startes.

RTE

Jeg surret med knappene inni bilen. Sorry. Det er kona som kjører denne til daglig. Men dobbeltklikk ja, ikke dumt. Så slipper man at den åpner ved en feiltakelse. Det er mange nye funksjoner som virker ganske gjennomtenkt på denne bilen synes jeg.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA