Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Saxo med elektrisk feil

Startet av elektrolux, onsdag 25. november 2009, klokken 23:31

« forrige - neste »

elektrolux

Har vært på ferie, og er gledelig overrasket over trafikken her på gamleforumet.

Samtidig prøver jeg å ta igjen det forsømte på nye forumet, men sliter da det ikke indikerer hva jeg har lest før og hva som er nytt.

Mangler nye forumet denne funksjonen, eller må jeg være logget inn for å få den.

Det virker også som om der ikke er skikkelig kontinuitet på trådene. Noen innlegg går igjen på både side 1 og 2 og det blir en tolmodighetsprøve å lese seg opp.

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Lynet

Er helt enig i at dette forumet er mye bedre enn det nye når det gjelder å holde oversikt.

Hvem bestemte egentlig at det skulle bli et nytt et, som attpåtil vi som bruker det mest ikke er fornøyd med?

Og jeg mente også at jeg så noe om at det gamle skulle importeres inn i det nye, men hvorfor ikke gjøre det motsatte? Men uansett bør vi ha bare ett forum. Vi hadde jo også ett tidligere som forsvant (thinkers.no), er det ikke noen som har backup av det?
Jeg frykter at dette forumet også "plutselig forsvinner" en dag.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Boogie

Jeg ser mange fordeler med det nye forumet, spesielt på video og bilde siden.
Men som forum er dette helt klart det beste.
Håper rette person legger forumdelen på de nye sidene dødt, og overlater diskusjonen til det gamle forumet.

Da får vi det beste fra begge verdener, og forhåpentlig blir alle fornøyd.....
Tønsberg:
Nissan Leaf 2012 EU
Nissan Leaf 2017 30 kW Norsk
Venter på Tesla M3...

Har kjørt elektrisk siden 2001, og har hatt ca 20 elbiler. Totalt ca 500 000 km.

Ken

Kommer ikke til å skje er jeg redd. Forum her er ikke sexy nok etter dagens krav.
Jobben med å overføre info til wikien er ikke ferdig, men det er ensomme arbeid. Vi har hatt det sosialt på forumet her  :'( Det er sosialt på det nye også og irriterende samtidig.
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

cra

Sitat fra: Ken på tirsdag 27. oktober 2009, klokken 22:56
Kommer ikke til å skje er jeg redd. Forum her er ikke sexy nok etter dagens krav.

Synd at det skal være slik. Dette gamle forumet er veldig lett å bruke, og det fungerer akkurat slik man forventer det. Enkelt og funksjonibelt.

Det nye er litt mer bling enn funksjon (satt pp spissen), og jeg synes det er litt for rundt i kantene til at det er lett å bruke. Meldinger og svar glir liksom litt over i hverandre, og svar-linker osv smelter inn i det hele. Dette gjør det litt upraktisk i bruk.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Ken

I det gamle er vi vant til å søke for tidligere innlegg de ny egner seg til " get it off your chest" type innlegg. Tviler på at man kan søke i det hele tatt på den nye. Vi må komme med en liste over forbedringer og så finne ut om det er mulig å få til
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA