Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Detektivarbeid: Finne fremtidige Superchargers?

Startet av Kensam, onsdag 17. juni 2015, klokken 10:07

« forrige - neste »

Niff123

Breivik: hva galt mener de at du har gjort? Kjørt antenna i garasjetaket?
En slik holdning fremstår som fremmed for meg som har hatt Mitsubishi i seks år og forholdt meg både til Oslo og Bærum.

HolyDiver

Motorforum er et firma du ikke kan stole på. Mitt klare råd er å styre langt unna den kjeden. Og er du så uheldig å ha kjøpt bil av dem, så sørg for å få ALT skriftlig hver gang du prater med dem.

erik e

Tror du kan stole på Motor Forum. Antenne på nye Outlander (nest nyeste) tåler ikke like mye som gode gamle japsebiler. Vask, skiboks,snømåking etc. kan løsne antenne med vannlekkasje som følge.☔️
Svart Mitsubishi i-Miev  2011. Blå I-MiEV 2019
2014 dci Solgt





Hvit MB 200 cdi 2009 sed.  Blå MB 250  2015
Blå Fiat Coupe 2.0 20v turbo 1997 u-reg.Solgt
Svart Renault Fuego 1981 veteran. Gitt bort
Alfa Romeo 156 2001
Greit med "Flåte" forsikring. (kone,sønn og datter)

HolyDiver

Ref Motorforum: jeg tror ikke. Jeg vet av bitter erfaring at de ikke er til å stole på. Styr unna!

erik e

Svart Mitsubishi i-Miev  2011. Blå I-MiEV 2019
2014 dci Solgt





Hvit MB 200 cdi 2009 sed.  Blå MB 250  2015
Blå Fiat Coupe 2.0 20v turbo 1997 u-reg.Solgt
Svart Renault Fuego 1981 veteran. Gitt bort
Alfa Romeo 156 2001
Greit med "Flåte" forsikring. (kone,sønn og datter)

Sbergo


2015 model import fra Tyskland kjørt ca. 21.000. ( alle biler er vel egentlig import :-)
1. problemer med feil på ladeluke. Rettet på service.
2. Lakken får lett steinsprut skader. (Fikser dette hos Bilkosmetikk Oslo ca. 1500,- for panseret.
Ellers går den som en klokke sommer som vinter.

/Steinar

RAOlsen

Lakken var myk det første året,  ellers har det bare falt ut en festeskrue fra hver solskjerm.  Det velkjente problemet med blåstripete skjerm ved handsfree samtale skal de fikse på toårs service på mandag.

Breivik

Fått byttet rattet etter flassing. Rattet tålte ikke varmen i Bergen i september
The Prodigy

Klipragutt

Hva slags info kommer på skjermen ved bruk av handsfree etter at blåstriper er fikset ?
Fikk tilbake bil fra service uten at dette var i orden. Mekaniker kjente ikke til noen løsning (merkeverkst !) Kan det legges ut bilde som viser slik det skal være.

Joh Kobbe

Chromen i grillen skaller av på noen av våre PHEV, dette dekkes i de fleste tilfeller via reklamasjon. Men, bor du i Trøndelag anbefaler jeg sterkt å ikke benytte Bilcentrum Trondheim da du kan risikere å bli kalt løgner og at det er du som bevisst har påført denne skaden. Anbefaler heller forhandlere i Stjørdal, Melhus eller Støren da de virker å gi bedre service.
Mitsubishi Outlander PHEV 2016 Instyle+

blazius

Opplever at skvettlappene foran løsner lett.  Skal ha bilen på 2-årsservice neste uke, håper de finner på noe lurt...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA