Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Stoffmattene i e-Golf.

Startet av Vollengen, onsdag 10. juni 2015, klokken 10:11

« forrige - neste »

Torodd Stangeland

Derfor er det gjerne lurt å bestille nå, til gammel pris :-)
Bmw I3 2015

hottentott33

Sitat fra: valvolainen på fredag 22. mai 2015, klokken 07:03


På sidene minnner de pent om at de øker prisene så snart de får inn kabler.
Det er litt å selge noe en ikke har billig.

De har allerede sendt ut en ladning til de som har bestilt, mens neste ladning blir sendt ut i neste uke fikk jeg beskjed om. Ikke godt å si hva som skjer etter det gitt, men mulig det er en gimmick for å få folk til å handle kabel på impuls i frykt for at prisen skal stige, ikke godt å si :) Forøvrig god service og kommunikasjon, både før og etter bestilling, så når de i tillegg ligger en tusenlapp billigere enn f.eks. www.elbilhjelpen.no (som jeg anser som alternativet skulle jeg ikke handlet her, men de var for dyre i denne omgang), så var valget enkelt.
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

rabiat

EVI kabelen fungerer bra og har i tillegg et lite display hvor amperestyrken og forbrukt strøm vises. Fikk en god rabatt da vi var tre stk som bestilte sammen så det anbefales.

spaceman

Fikk Evi-kabel for 2 uker siden. Fungerer utmerket, og viser hvor lenge den har ladet og hvor mange kwh den har "fylt" på batteriet.
Mens den lader ser du amperestyrken og volt inn.
E-golf sin AC lader trekker max 3300watt, så ved 220volt vil den trekke 15 ampere. Ved 230volt vil den trekke 14,35 ampere.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA