Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Konkurrentene sover ikke

Startet av no_way, tirsdag 09. juni 2015, klokken 19:45

« forrige - neste »

Roma

Til info:
Jeg hadde vannlekkasje i lyktene. Resultat ble manglende dioder i begge lavstående bremselys. 2-3 dioder igjen i bremsebuen øverst i bakluka.

Nå er alt fikset og byttet. Men jeg er veldig spent på hvordan statusen er etter vinteren. Jeg synes det elektriske står altfor utsatt til inne i bakluka. Med vekslende temperaturer rundt 0-5 grader så vil det alltid danne seg kondens bak her. Det rant ut ganske mye vann i forrige uke da vi hadde 0 graders netter og noen plussgrader på dagtid. Med utsatt elektronikk så er det bare snakk om tid før dette blir defekt igjen.

Enkleste løsningen er å bygge disse ledlys module pottetett. Plaststøpt eller noe lignende. Evt en garasje. Om Tesla spanderer  ;D

hookmaker

Har samme problem med vann ut av baklukka etter at bakruten blev bytt ut på Tesla certificert verksted i juni. Mekaniker sier, at det er fordi rutepakningen ikke er tett. Det skal de fixe på min etter jul. Denne feil kan også forekomme på fabriksnye biler.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA