Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nissan Leaf 2013 mod til 125.000 Naeem Noen kjøpt av han ?

Startet av egolfxxx, tirsdag 09. juni 2015, klokken 16:27

« forrige - neste »

mihkku

Sitat fra: Hdloop på mandag 11. mai 2015, klokken 21:23
Sitat fra: 4Matic Fanatic på søndag 10. mai 2015, klokken 22:01
Ikke jeg heller... men når vi først snakker om bakluke.  ;)

Noen som har prøvd å fjerne "e-Golf"-navnet fra luka?
Vurderer 'clean' stil bak der og skal man først plukke bokstavene av er vel tiden nå mens alt er nytt..

De er vel bare limt på?

Null stress. Men, du må bruke varme. Hårføner eller varmepistol. Bare vær veldig forsiktig så det ikke blir for varmt. Anbefaller en plastsparkel el til å få løsnet de.
Gjør godt rent og poler opp.
NB! pass på at det ikke blir for varmt - da ødelegges lakken.
Går lett som bare det med hårføner og litt polering. Har fjernet emblemene i front og på siden :)

GreenBeHH

Jeg kommer nok ikke til å fjerne emblemene, men vurderte dette på en annen bil.  I en video på Youtube som viser produksjon av eGolf så vises det at de kun er limt på som et klistremerke.  Et tips jeg har fanget opp, men ikke prøvd, er å bruke vokset tanntråd + forsiktig varme.
eGolf m/varmepumpe, levert 22.05.2015

Råde

Har fjernet på ny bil før. Bare å dra av :)
e-Golf | X75D

Remi Netteland

Sitat fra: mihkku på mandag 11. mai 2015, klokken 21:48
Sitat fra: Hdloop på mandag 11. mai 2015, klokken 21:23
Sitat fra: 4Matic Fanatic på søndag 10. mai 2015, klokken 22:01
Ikke jeg heller... men når vi først snakker om bakluke.  ;)

Noen som har prøvd å fjerne "e-Golf"-navnet fra luka?
Vurderer 'clean' stil bak der og skal man først plukke bokstavene av er vel tiden nå mens alt er nytt..

De er vel bare limt på?

Null stress. Men, du må bruke varme. Hårføner eller varmepistol. Bare vær veldig forsiktig så det ikke blir for varmt. Anbefaller en plastsparkel el til å få løsnet de.
Gjør godt rent og poler opp.
NB! pass på at det ikke blir for varmt - da ødelegges lakken.
Går lett som bare det med hårføner og litt polering. Har fjernet emblemene i front og på siden :)

Kunne du tenke deg å legge ut noen bilder som viser hvordan det ser ut?

Gordon Retriever

Sitat fra: GreenBeHH på tirsdag 12. mai 2015, klokken 18:37
Et tips jeg har fanget opp, men ikke prøvd, er å bruke vokset tanntråd + forsiktig varme.

Fiskesnøre er også mye brukt.
For varme anbefales hårtørker framfor varmluftspistol om du prøver for første gang. :o

hottentott33

2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA