Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Rust på bremseskiver

Startet av Ebil, tirsdag 09. juni 2015, klokken 09:22

« forrige - neste »

Ebil

Noen som veit hvilke viskerblad til biltema som passer think. Det som står i wiki hjalp ikke.
Bergen
Think 2001

Caspar

Jeg fant ikke noe som var "bolt on" på Biltema. Tror jeg endte opp med et viskerblad til Landrover og måtet modde festet litt
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Warlock

#2
Kjøpte sist på Torshov. Prøvde å finne en selv, men det skøt fart når det om en å spurte om vi trengte hjelp. Han tok bare med seg en liten stabel blad på ca riktig lengde og så gikk vi til bilen hvor han skiftet og testet ut hele greia. Passa veldig bra, og jeg aner ikke hva jeg kjøpte... :D
Tror ikke han skifta festet også, men man vet jo aldri...



think123

I bought something from biltema, it didn't fit. But then I took the actual rubber blade out and slide it into the existing metal "frame" from the old wiper blade. 29kr altogether. :)

Ebil

Eg kjøpre art. 58-223 500mm på Biltema. Fjernet et "adapter" på visterblader og det passer fint på min think.
rgds
Bergen
Think 2001

elektrolux

Vi har fremdeles noen visker armer på lager. I motsetning til de originale passer nye viskerblad rett inn i disse.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA